| کد خبر: 234839 |

رئیس جمهور:

◄ ظرفیت‌های بر زمین مانده در خراسان جنوبی فعال می شود

رئیس جمهور گفت: ظرفیت‌های بر زمین مانده در خراسان جنوبی و شهرستان طبس باید فعال شود.

تین نیوز

بیرجند- فاطمه علیزاده| رئیس جمهور  اظهار داشت: تعیین اولویت‌ها، کار میدانی و اقدام و عمل سبب جذب و افزایش اعتماد مردم به نظام اداری کشور می شود که به برکت حرکت جهادگران اقداماتی انجام شده است.

به گزارش تین نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع مردم طبس، افزود: مردمان پرتلاش و پرامیدی در این منطقه داریم که بسیار پشتوانه خوبی است و باید به دولت کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت معادن در خراسان جنوبی گفت: اگر موانع موجود رفع شود، شاهد رونق اشتغال در منطقه خواهیم بود و تلاش ما بر این است که با اقدام و عمل در راستای حل مشکلات مردم به افزایش اعتماد عمومی برسیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور و شهرها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، خطاب به مدیران و دست اندرکاران حاضر در جمع تاکید کرد: هر فعل و هر اقدام‌ شما در راستای گره‌گشایی از کار و زندگی مردم به افزایش اعتماد به کارآمدی نظام و نظام اداری کشور تبدیل می‌شود و این پشتوانه بسیار ارزشمندی است..

آیت الله رئیسی با بیان اینکه بخش فعال و غیر فعال حوزه معدنی شهرستان طبس می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، یادآور شد: ما با کمبود نزولات آسمانی رو به رو هستیم ولی همین مشکل را با برنامه‌ریزی می‌توان به یک فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به حضور وزرا در این سفر تصریح کرد: فعال سازی ظرفیت معادن و وضعیت راه‌ها و حل مشکلات این حوزه در این سفر بررسی می شود که با وجود نیروهای کارآمد در این استان می توانیم گره‌ها را بگشاییم.

وی بر فعال کردن اقتصاد گردشگری در منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی محصولات متنوع و استراتژیک وجود دارد می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان استفاده کرد.

رئیس جمهور با اشاره به این سفر و سفرهایی از این دست بدون تشریفات رایج اظهار داشت: در این سفرها می خواهیم اصل کار دنبال و از نزدیک با مسائل استان‌ها آشنا شویم و در این سفرها به دنبال این هستیم تا اولویت‌ها را مشخص و اقدام کنیم و بنا داریم با فعل ماضی با مردم صحبت کنیم و بگوییم انجام شد.

وی از آمادگی دولت برای استفاده از نظرات جوانان و صاحب نظران در حل مسائل اشاره کرد و یادآور شد: من افتخار دارم که نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارم و با مسائل اینجا به خوبی آشنا هستم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.