| کد خبر: 234666 |

استاندار خراسان جنوبی:

◄ خراسان جنوبی کارگاه عملیاتی بزرگی در حمل و نقل شده است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمینه تأمین و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، استان به کارگاه عملیاتی بزرگی تبدیل شده است.

تین نیوز

فاطمه علیزاده| استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، یک مرکز جامع خراسان جنوبی شناسی افزود: پاویون فرودگاه فرصتی مناسب برای معرفی استان به شمار می‌رود که به خوبی فضای مناسب برای معرفی مشاهیر و مفاخر در این محوطه دیده شده است.

به گزارش تین نیوز، حمید ملانوری با تأکید بر این که پاویون، تنها یک ساختمان زیرمجموعه فرودگاه نیست، اظهار داشت: این بنا، یک مرکز مدیریتی برای تصمیم گیری ها و خدمات بزرگ در راستای توسعه استان محسوب می‌شود.

وی بر استفاده بیشتر از این فضا برای معرفی تمامی توانمندی های خراسان جنوبی تأکید کرد و ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هوایی، پاویون فرودگاه ها از نیازهای اصلی و ضروری به شمار می رود.

ملانوری حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی را از ملزومات توسعه خواند و بیان داشت: در زمینه تأمین و توسعه این زیرساخت های حمل و نقل، استان به کارگاه عملیاتی بزرگی تبدیل شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که اجرا و بهسازی راه های مواصلاتی استان، سرعت رشد پرشتاب و صعودی دارد، گفت: دو بانده کردن محورهای اصلی ، بهسازی راه‌های فرعی و روستایی، اصلاح مسیرها و رفع نقاط حادثه‌خیز با شتاب در حال انجام است.

ملانوری در راستای بحث راه آهن نیز اذعان داشت: راه آهن از انتظارات چندین ساله مردم و نیاز کشور است که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در ابتدای دولت سیزدهم نیز پیگیرهستیم تا عملیات اجرایی این پروژه، سرعت بیشتری بگیرد.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه خدمات هوایی باکیفیت، تصریح کرد: کیفی‌سازی خدمات هوایی زیرساخت‌هایی از جمله ترمینال مناسب، باند باکیفیت، تجهیزات ایمنی به روز، پاویون مجهز و ... نیاز دارد، که در این میان، پاویون که در ورودی استان قرار گرفته به نوعی چشم و چراغ خراسان جنوبی است.

به گفته ملانوری؛ با اصلاح ورودی‌ها می‌توان شرایطی را فراهم کرد که هر مهمانی در همان نگاه اول جذب موقعیت شده و با ذهنیت مناسبی وارد استان شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: علی‌رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد، برخی دستگاه ها با قدرت ریسک بالا، با استفاده از منابع استانی و ملی و بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار، در تلاش هستند تا خدمات را هرچه سریع‌تر و با کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

ملانوری با قدردانی از همه متولیان امر در بحث اجرای پروژه پاویون فرودگاه، گفت: خراسان جنوبی استانی خاص و منحصر بفرد است که باید تلاش کنیم در قالب خدماتی که ارائه می کنیم، زمینه بهره‌مندی مردم استان از منابع و ذخایر و ظرفیت‌ها فراهم شود.

استاندار یادآور شد: وقتی حرف از توسعه می‌زنیم، به دنبال فعال کردن معادن هستیم، به توسعه صنعت و کشاورزی می‌اندیشیم و افزایش مبادلات مرزی را خواستاریم تا رفاه مردم و عدالت اجتماعی توسعه یابد که لازمه تحقق این اهداف، تأمین برخی زیرساخت‌ها است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.