| کد خبر: 233227 |

آخرین خبرها از بازآفرینی "بلدیه"

◄ نمای "خانه شهر" به سرعت در حال تکمیل و آماده سازی است

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش بی وقفه به منظور تکمیل نمای ساختمان خانه شهر واقع در میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش بی وقفه به منظور تکمیل نمای ساختمان خانه شهر واقع در میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار ضمن اعلام پیشرفت ۵۸ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر، افزایش ۲ برابری نیرو های اجرایی را زمینه ساز تسریع عملیات اجرایی این پروژه دانست و یادآور شد: در حالی که عملیات تکمیل نمای ضلع غربی ساختمان خانه شهر زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده است، عملیات مذکور در ضلع جنوبی پروژه ادامه داشته و تلاش برای تکمیل نما در این بخش از پروژه با وجود پیچیدگی اجرای رواق ها و قوس ها طبق برنامه ادامه دارد.  

وی همچنین با بیان آنکه نمای ضلع شمال شرقی ساختمان خانه شهر به زودی تکمیل خواهد شد، از پیگیری اقدامات مربوط به اجرای این عملیات در اضلاع شرق و شمال غربی خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه از پیگیری اقدامات مربوط به نصب تاسیسات برقی و مکانیکی خبر داد و ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

گفتنی است ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران، در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۸۰۰۰ متر مربع در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است. خانه شهر مرحله اجرای عملیات سازه ای را پشت سر گذاشته و در حال تکمیل نما و ساخت و نصب تجهیزات تاسیساتی قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.