| کد خبر: 233190 |

مدیر عامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا اعلام کرد:

◄ افتتاح فاز اول بهره برداری از واگن های باری لبه بلند در قالب یک قطار کامل

مدیر عامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا از افتتاح فاز اول بهره برداری از واگن های باری لبه بلند شرکت حمل و نقل چند وجهی در قالب یک قطار کامل خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا از افتتاح فاز اول بهره برداری از واگن های باری لبه بلند شرکت حمل و نقل چند وجهی در قالب یک قطار کامل خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در تاریخ 31/03/1400 تعداد 10 دستگاه واگن لبه بلند باری از شرکت واگن پارس تحویل و عملیات تست و بهره برداری با لکوموتیو  Map24 مپنا در ایستگاه اردکان انجام شد.

1

2

گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی خود،  هفت شرکت معتبر و متخصص در ارائه خدمات ریلی را فعال و سرمایه گذاری نموده است که با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ریلی، در کنار ساخت لکوموتیو، ساخت واگن، خدمات بازسازی و نگهداری ناوگان  و خدمات مهندسی در امور مترو،  با ایجاد شرکت حمل و نقلی به عنوان هشتمین شرکت بخش ریلی، حلقه این خدمت در بهره برداری از ناوگان و شبکه ریلی را کامل نمود. به نوعی اولین شرکتی که کلیه خدمات ناوگان در درون خود تامین و در صورت ایجاد شرایط مناسب در شبکه ریلی، قطار کامل ریلی را راه اندازی  می نماید.      

طی قراردادی در سه فاز اصلی جمعاٌ  ساخت 1000 دستگاه واگن ( فاز اول 400 دستگاه) از برنامه 3500 دستگاه شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا با شرکت واگن پارس مپنا، سری اول واگن ها تحویل و این روند تا پایان سال با تحویل حدود 220 دستگاه ادامه  می یابد.

3

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.