| کد خبر: 232714 |

جاده سنندج - مریوان ۸ تیرماه افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه جاده سنندج - مریوان ٨ تیرماه افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد،گفت: این پروژه عمرانی پایانی بر ۱۸ سال انتظار دسترسی به جاده استاندارد است.

تین نیوز

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه جاده سنندج - مریوان ٨ تیرماه افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد،گفت: این پروژه عمرانی پایانی بر ۱۸ سال انتظار دسترسی  به  جاده استاندارد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، شیوا قاسمی‌پور درباره وضعیت پروژه عمرانی  جاده سنندج - مریوان، گفت:جاده سنندج - مریوان ٨ تیرماە افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد و از  همین  رو این پروژه عمرانی پایانی بر ۱۸ سال انتظار دسترسی  به  جاده استاندارد است.

نماینده مردم مریوان وسروآباد در  مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از تحقق وعده استراتژیک که مطالبه صدها هزار نفر در استان کردستان به‌ویژه مردم متدین و نجیب مریوان بود از افتتاح و به‌بهره‌برداری رسیدن جاده جدید سنندج به مریوان در روز  ٨ تیر ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: آرزوی دیرینه مردم مریوان بالاخره پس از سال‌ها انتظار، رنگ تحقق یافت و تا چند روز آینده جاده جدید سنندج به مریوان، محور تیژتیژ - گاران به طول ۵۲ کیلومتر با حضور رئیس  جمهور افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی‌پور با بیان اینکه در طی یک سال و نیم گذشته تمامی عوامل دست‌اندرکار در این پروژه با اهتمام جدی و کار شبانه‌روزی؛ یک کار نشد را شدنی کردند افزود: براستی انجام و اتمام چنین امری ستودنی است چراکه در بین پروژه‌های شاخص طلایی حوزه راه کشور در سال جاری، تنها این محور به اتمام رسید که جا دارد از همه مدیران ارشد کشوری، استانی و شهرستانی، مهندسان، پیمانکاران، کارگران زحمت‌کش و مردم  صبور شهرستان مریوان در طول ۱۸ سال ساخت این جاده تشکر و قدردانی کنم که با تلاشی خالصانه و وصف ناپذیر این شریان بین‌المللی را آماده استفاده مردم شریف منطقه کردند.

وی اضافه کرد: این جاده روز سه‌شنبه با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی توسط رئیس جمهور محترم به‌ شکل حضوری یا ویدئو کنفرانس، افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، لازم به ذکر است با افتتاح این جاده مسیر ۱۳۵ کیلومتری جاده قدیم سنندج به مریوان، به ۹۴ کیلومتر کاهش می‌یابد که از نظر زمان‌بندی با سرعت مطمئن؛ این محور به ۶۰ تا ۷۰ دقیقه زمان کمتر کاهش می‌یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.