| کد خبر: 225242 |

تقدیر مردم تاکستان از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان

جمع کثیری از مردم شهرستان تاکستان از اقدامات دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی ،امنیت اخلاقی ،سرقت و ...تقدیر و تشکر کردند.

تین نیوز

قزوین-جمع کثیری از مردم شهرستان تاکستان با امضای طوماری از اقدامات مفید و موثر حسین رجبی دادستان عمومی و انقلابی این شهرستان در راستای مبارزه با مفاسد اجتماعی ،اقتصادی ،اخلاقی و جلوگیری از سرقت تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این طومار امده است بدین وسیله با مردم شهرستان تاکستان برخود لازم و وظیفه می دانیم به پاس تلاش های بی شاعقه مردی از جنس مردم که ارامشش در ارامش شهروندان گره خورده و ارزویش لبخند مردمی است که جنسشان ایرانی است و افتخارشان ایثار است .

به گزارش خبرنگار ما ، در بخشی از این طومار امده است تامین ،ساماندهی وتوزیع روغن خوراکی و کوتاه نمودن دست دلالان فرصت طلب از سفره مردم بر اثر برخوردهای دادستان انقلاب و عمومی شهرستان تاکستان این فرصت را فراهم اورده که کالاهای اساسی با تنظیم بازار به دست مردم این شهرستان برسد.

همچنین حضور این دادستان انقلابی در واحدهای تولیدی و صنعتی که منجر به اشتغال بیش از هزار نفر شده و تعداد زیادی از کارخانجات که از چرخه تولید بازمانده بودند به چرخه تولید بازگشته اند.

همچنین مبارزه جدی با سارقین و برهم زنندگان نظم و امنیت این شهرستان و مبارزه با سرقت باغات از دیگر اقدامات این قاضی انقلابی بوده که جادارد مسئولین از اقدامات وی که امنیت عمومی را که در این شهرستان برقرار کرده است تقدیر و تشکر کنند. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.