| کد خبر: 225116 |

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان خبر داد:

از توزیع روغن خوراکی در این شهرستان

به گزارش خبرنگار ما ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت : توزیع روغن خوراکی در شهرستان تاکستان به صورت عادلانه صورت میگیرد، و هرگونه بی نظمی در توزیع روغن باعث می شود با اخلال کنندگان به صورت جدی برخورد قضایی شود.

تین نیوز

قزوین- به گزارش خبرنگار ما ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت : توزیع روغن خوراکی در شهرستان تاکستان به صورت عادلانه صورت میگیرد، و هرگونه بی نظمی در توزیع روغن باعث می شود با اخلال کنندگان به صورت جدی برخورد قضایی شود.

حسین رجبی اظهار داشت : بعد از دریافت گزارشات نمایندگان دادستانی ، صنعت و معدن ، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی شهرستان دستور رسیدگی و اقدام فوری به حل موضوع توزیع روغن خوراکی در سطح شهرستان صادر کرد و پیگیری های جهت شناسایی اخلال کنندگان توزیع روغن در سطح شهرستان آغاز شد 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در ادامه بیان کرد : افرادی که در خصوص توزیع روغن خوراکی در سطح شهرستان فعالیت داشتند از پخش روغن در سطح شهرستان برکنار شدند و با ویزیتور های متخلف در این زمینه نیز برخورد و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شده  .

 رجبی در پایان گفت : مردم و صاحبان فروشگاه‌های سطح شهرستان در صورت مشاهده تخلف موضوع را با شماره تلفن های ۱۲۴ و یا ۰۲۸۳۵۲۴۲۲۶۰ اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و اطلاع داده تا یا متخلفان این امر برخورد قانونی شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.