| کد خبر: 221906 |

اجرای عملیات پخش آسفالت در گذرهای بافت های فرسوده

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک دولت و شهرداری ، تهیه و پخش آسفالت در معابر بافت فرسوده نیازمند آسفالت،در کوچه های نیازمند آسفالت در منطقه 9 عملیاتی شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک دولت و شهرداری ، تهیه و پخش آسفالت در معابر بافت فرسوده نیازمند آسفالت،در کوچه های نیازمند آسفالت در منطقه 9 عملیاتی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، کاوه حاجی علی اکبری، افزود: پروژه پخش آسفالت در معابر بافت‌های فرسوده که از جمله اقدام‌های مشترک دولت و شهرداری تهران است، از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و در حال حاضر این همکاری مشترک در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس بند ه تبصره ۱ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور مبنی بر توزیع آسفالت در معابر بافت‌های فرسوده شهری، سازمان نوسازی شهر تهران معابر نیازمند آسفالت را به وزارت راه و شهرسازی معرفی کرد که در این راستا و با همکاری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به شهر تهران اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه اطلاعات مربوط به این فرآیند پس از تأیید معابر و بررسی مدارک و مستندات توسط نمایندگان وزارت و راه شهرسازی، در سامانه سنا وارد شده است، خاطرنشان کرد: در ادامه سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران و شهرداری‌های مناطق اقدام به تخصیص آسفالت و عملیات اجرایی کردند.

علی اکبری ادامه داد: شهرداری منطقه ۹ در حال حاضر به عنوان اولین موضع همکاری مشترک دولت و شهرداری در حال اجرای عملیات عمرانی می‌باشد و در ادامه منطقه‌های ۱۰ و ۱۱ اقدام به آسفالت معابر مضمحل در بافت‌های فرسوده خواهند کرد.

علی اکبری متذکر شد: با توجه به معرفی معابر نیازمند آسفالت توسط سازمان نوسازی و بر اساس قول مساعد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تخصیص اعتبار کامل به این موضوع در شهر تهران، می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال ۱۳۹۹ شاهد بهبود کیفیت معابر در بافت‌های فرسوده سایر مناطق باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.