| کد خبر: 221442 |

رفع نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری نیازمند ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع ۳۰ نقطه حادثه‌خیز استان در طول سه سال به ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع ۳۰ نقطه حادثه‌خیز استان در طول سه سال به ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش تین نیوز، عزیزالله روشن روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا، تعداد نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای شریانی استان را ۳۹ نقطه عنوان کرد و اظهار داشت: با تکمیل محورهای چهارخطه در دست اقدام در مسیر جاده شهرکرد به بروجن به لردگان و نصب پل هوایی عابر پیاده در جاده شهرکرد به سامان به تیران، تا پایان سال جاری  ۹ نقطه پرحادثه برطرف خواهد شد.

وی از اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای نصب سه پل هوایی در جاده سامان به تیران اصفهان در حد فاصل مجتمع گاوداری صنعتی سامان، پل هوایی عابر پیاده در حد فاصل فارسان به باباحیدر و  پل عابر پیاده شهرآلونی شهرستان لردگان خبر داد و افزود: این سه طرح راهداری در نیمه دوم امسال احداث، تکمیل، نصب و  بهره‌برداری خواهد شد.    

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آشکارسازی و انجام الزامات ایمنی در همه نقاط پرحادثه استان در دولت دوازدهم، گفت:شهرستان لردگان با داشتن ۹۹۳ کیلومتر جاده اصلی ، فرعی و روستایی یک چهارم راه‌های استان را در اختیار دارد.

روشن، با بیان اینکه محور شهرکرد به اصفهان  و شهرکرد به بروجن به لردگان به عنوان پرترددترین محورهای استان محسوب می‌شود،‌ افزود: استان اصفهان از هفت مسیر اصلی با چهارمحال و بختیاری مرتبط است که پرترافیک‌ترین آن تونل‌های رخ است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای سه هزار و ۷۴۲ کیلومتر راه است که از این میزان بیش از ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.