| کد خبر: 220192 |

جاده‌های کوهستانی زنجان بارانی و مه آلود است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر بارش باران همراه با مه غلیظ در مسیرهای کوهستانی این استان موجب لغزندگی و کاهش دید افقی شده است.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر بارش باران همراه با مه غلیظ در مسیرهای کوهستانی این استان موجب لغزندگی و کاهش دید افقی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد یوسفی افزود: در حال حاضر جاده های زنجان به بیجار، زنجان - طارم،  زنجان - تهم - چورزق و نیک پی به ماهنشان با بارش باران مواجه بود و سطح این مسیرها لغزنده است.

وی یادآوری کرد: علاوه بر غالب بودن بارش باران، مه غلیظ موجب کاهش دید افقی در گردنه های کوهستانی استان زنجان از جمله پاپایی، بادامستان، خانچایی و ذاکر شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط هواشناسی استان بارش باران و احتمال بارش برف در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی زنجان وجود دارد.

یوسفی افزود: اکیپ های راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند.

وی تاکید کرد:رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱  مطلع شوند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رانندگان خواست؛ خودروهای خود را مجهز به سیستم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، چراغ های مه شکن کنند.

به گفته یوسفی، هم اکنون تردد در جاده های ارتباطی بویژه آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز به صورت عادی و روان جریان دارد.

به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز  تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.