| کد خبر: 215663 |

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه کردن جاده‌های اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با بیان اینکه در سه سال اخیر با یک مدیریت جهادی حرکت‌های خوبی در توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده است، از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه کردن جاده‌های اردبیل خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با بیان اینکه در سه سال اخیر با یک مدیریت جهادی حرکت‌های خوبی در توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده است، از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه کردن جاده‌های اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: سال ۹۰ تنها یک پروژه مواصلاتی استان آن هم مشگین‌شهر – اردبیل از ردیف اعتباری برخوردار بود که در سال‌های اخیر با پیگیری استاندار اردبیل و مدیریت راه و شهرسازی این استان همه راه‌های مواصلاتی ردیف اعتباری گرفته‌اند تا عملیات چهاربانده آنها آغاز شود.

شایقی افزود: هم در قانون بودجه و هم از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور منابع فوق‌العاده ای اختصاص یافته تا عقب‌ماندگی سال‌های گذشته در بخش راه‌های مواصلاتی استان به نوعی جبران شود.

وی تصریح کرد: در تقویت زیرساخت‌های بخش صنعت کشاورزی و گردشگری و حوزه راه اولویت با پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت ۸۰ درصد است تا در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ شاهد تکمیل و راه‌اندازی آنها باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با بیان اینکه در مجموع از محل سفر رئیس جمهور و جهش تولید یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به استان در سال ۹۹ جذب اعتبار خواهد شد، تصریح کرد: این منابع خارج از اعتبارات معمول سالانه‌ای است که به استان اردبیل اختصاص می‌یابد تا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع آنها انجام شود.

وی به اولویت دیگر توسعه استان در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در بخش راه‌ها برای تکمیل محور کلور-درام ۳۰ میلیارد تومان، پارس‌آباد-سربند ۳۰ میلیارد تومان و کریق-آرموداق نیز سه میلیارد تومان در قالب این تفاهمنامه در نظر گرفته شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید صادقیان 0 0

    بنده یکی از اهالی شهرستان میانه هستم،
    از پیگیریها و اقدامات بسیار خوب مسولان استان اردبیل جهت احداث جاده کریق آرموداق سپاسگزارم همانگونه که استحضار دارید طول این طرح 20 کیلومتر می باشد که 8 کیلومتر آن در حوزه استان اردبیل و 12 کیلومتر آن در حوزه استان آذربایجان شرقی می باشد. که متاسفانه مسولان استان آذربایجان شرقی هیچ رغبتی برای تکمیل این 12 کیلومتر ندارند و پیگیریها و درخواستهای مردم شهرستان میانه نیز موثر واقع نشده است . لذا حتی در صورت تکمیل 8 کیلومتر استان اردبیل، این طرح ابتر خواهد ماند. برای جلوگیری از این مساله پیشنهاد می کنم احداث و تکمیل این 12 کیلومتر واقع در حوزه استان آذربایجان شرقی هم به استان اردبیل واگذار شود تا این طرح سریعتر به نتیجه برسد