| کد خبر: 215131 |

◄ بیانیه جامعه متخصصین مراقبت پرواز در خصوص تصمیم حذف حق فوق‌العاده خاص

اخیراً جامعه متخصصین مراقبت پرواز در بیانیه ای نسبت به «تصمیم حذف حق فوق‌العاده خاص» بیانیه‌ای را منتشر کرد است.

تین نیوز

اخیراً جامعه متخصصین مراقبت پرواز در بیانیه ای نسبت به «تصمیم حذف حق فوق‌العاده خاص» بیانیه‌ای را منتشر کرد است.

به گزارش تین نیوز، در این بیانیه آمده است: «طبق اخبار رسیده، به‌پاس زحمات شبانه‌روزی شما در واحدهای مراقبت پرواز در ایامی که سایر کارمندان دولت به‌صورت نامنظم و محدود در محل کار خود حاضر می‌شوند، پرداخت فوق العاده خاص شما عزیزان به زودی متوقف می‌شود! و دردناک‌تر از همه که امیدواریم صحت نداشته باشد این است که چاشنی این اقدام، خط و خطوطی بوده که از درون بدنه وزارت راه و شهرسازی به مجموعه بالادستی داده شده است.»

در خصوص این اقدام و تبعات آن، لازم می‌دانیم نکاتی را به مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین همکاران عملیاتی شرکت یادآوری کنیم.

اول از همه خطاب به مقام عالی وزارت راه و شهرسازی عرض می‌کنیم که در حالی که استرس مداوم حاصل از تلاطم های سیاسی منطقه و خستگی مدیریت تغییرات مکرر در جریان ترافیک هوایی بین المللی در چند سال گذشته، بر گرده همکاران مراقبت پرواز سنگینی می‌کند و از طرف دیگر، در حالی که همکاران ما در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا علی‌رغم مبتلا شدن چندین همکار به این بیماری و به خطر افتادن سلامتی خانواده هایشان، خالصانه در سنگر خدمت ثابت قدم بوده‌اند، خبر احتمال حذف فوق العاده خاص باعث بهت، نگرانی و تشویش بی‌سابقه همکاران شده است. به استحضار جنابعالی می‌رسانیم در صورت اجرایی شدن این موضوع، مسئولیت تبعات این اقدام متوجه بانیان و مجریان این اقدام خواهد بود.

دوم خطاب به مدیران محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عرض می‌کنیم که مجوز پرداخت فوق‌العاده خاص در ابتدا فقط برای مراقبت پرواز تحصیل شد و در ادامه با سیاست‌های شما به کل عملیات و سپس به کل شرکت تعمیم داده شد آگاه باشید که حذف آن تمامی مأموریت‌های اصلی شرکت را تحت تأثیر قرار خواهد داد و به نفع شرکت است که تدابیری برای حفظ آن، حداقل برای نیروهای عملیاتی شرکت بیاندیشد. آگاه باشید که اگر به علت ترس از دست دادن پست و موقعیت خودتان با مسامحه‌کاری و قصور با این اقدام همراهی کنید به‌محض اجرایی شدن این موضوع، جامعه متخصصین مراقبت پرواز به نمایندگی از همکاران خواستار استعفای فوری هیئت‌مدیره شرکت به علت مصلحت‌اندیشی شخصی، مسامحه‌کاری و عدم دفاع از حقوق همکاران شده و بر این امر پافشاری خواهد کرد.

سوم از همکاران عزیز شاغل در سایر واحدهای عملیاتی شرکت می‌خواهیم مثل همیشه نظاره‌گر خاموش و بی‌تفاوت تلاش‌های مراقبت پرواز در دفاع از حقوق پرسنل عملیاتی نباشند و در این خصوص به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

و در آخر به همکاران زحمتکش و بی ادعای خودمان در سراسر کشور عرض می‌کنیم که دوستان و همکاران عزیز، برقراری فوق‌العاده خاص نتیجه چندین سال تلاش صنفی مراقبت پرواز بوده و در صورت حذف آن، برگرداندن آن کاری دشوار و طاقت فرسا خواهد بود. شما بارها شاهد ضایع شدن حقوق مان در شرکت به علت عدم مطالبه گری، بی‌توجهی و تفرقه بوده‌اید. به عنوان نمونه، موضوع مسکن مهر ویژه تهرانسر، خیانت و کوتاهی مسئولان وقت شرکت فرودگاهها و قربانی کردن حقوق همکاران توسط وزارت راه و شهرسازی وقت را یادآوری می‌کنیم و از همه شما درخواست می‌کنیم که هر چه سریع‌تر مراتب اعتراض خود را به هر روش صحیح و منطقی به گوش مسئولان امر برسانید.

 

و السلام علی من التبع الهدی

جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.