| کد خبر: 214867 |

۵۹ کیلومتر راه روستایی جنوب کرمان تا پایان سال تکمیل می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از تکمیل ۵۹ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از تکمیل ۵۹ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود جمیلی کرمانی طرح ملی ابرار را اقدامی با هدف تکمیل و احداث راه‌های روستایی اولویت‌دار و راه‌های با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در قالب طرح ابرار بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مورد نظر برنامه‌ریزی شده است، بیان داشت: برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها چهار اکیپ با ۱۵ دستگاه سنگین از مجموعه اداره کل راهداری و ادارات شهرستان‌ها فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اظهار داشت: با بهره‌برداری از راه‌های روستایی طرح ابرار در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ۴۰ روستا دارای راه مناسب و ۱۵ روستا از بُن‌بست خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح ملی ابرار تا کنون بیش از ۲۲ کیلومتر راه روستایی زیرسازی، ۳۴ کیلومتر آسفالت و ۲۰ کیلومتر تیغ زنی و آماده احداث شد.

جمیلی از اراده جدی دولت برای تکمیل طرح‌های زیرساختی در حوزه راهداری خبر داد و گفت: آسفالت محور سرخوئیه _ انگرچاله تکمیل شد که با تکمیل این راه روستایی یکهزار خانوار از راه مناسب آسفالته بهره‌مند شدند.

وی همچنین از اجرای ۲۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: این طرح در قالب راه روستایی چاه ابراهیم آغاز شد که این طرح هم‌اکنون ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: با افتتاح این محور مردم ۱۷ روستا و آبادی با پنج هزار و ۴۰۰ خانوار از راه مناسب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

اداره کل راهداری جنوب استان کرمان یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت تحت پوشش دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.