| کد خبر: 213239 |

در خراسان شمالی برگزار شد؛

◄ دومین جلسه کار گروه زیربنایی و توسعه روستایی،عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۹۹

بجنورد| معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری دومین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

تین نیوز

 تین نیوز - بجنورد - سیده سحر حسینی : معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری دومین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز روزبه دادجو درخصوص مهمترین نتایج این جلسه عنوان داشت: در کنار پرونده های احداث بنا در خارج از محدوده شهرها، یکی از مصوبات این جلسه درخصوص گردش کار پرونده های کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد مطابق تبصره 1 بند ب ماده 31 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و به منظور حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامپروری، بررسی و تصویب طرح های احداث گلخانه،‌ دامداری، مرغداری، پرورش ماهی و سایر تولیدات کشاورزی و کارگاههای صنایع تکمیلی و غذایی که در راستای بهینه‌سازی تولیدات بخش کشاورزی فعالیت می کنند، با توجه به حدنصاب مساحت، ظرفیت و موقعیت، از فرایند گردش کار کارگروه خارج شده و به مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط تفویض گردد.

دادجو اظهار کرد : انتظار می رود در صورت طرح و تصویب این مورد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، کمک شایانی به متقاضیان ایجاد بنگاه های خرد و زودبازده کشاورزی و دامپروری به لحاظ وقت و هزینه پیگیری های اداری صورت گیرد.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه، تصویب کلیات طرح ارسالی اداره کل حفاظت محیط زیست با عنوان کلاس های آموزشی محیط بان بود.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: کلیات این طرح که در راستای اجرای بند 9 تفاهم نامه فیمابین استانداری و سازمان حفاظت محیط زیست در سال 98 توسط اداره کل حفاظت محیط زیست به دبیرخانه کارگروه ارائه شده، با توجه به جامعه هدف مخاطبین حفظ محیط زیست و پایداری محیط، مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گردید پس از برگزاری هر دوره در بازه زمانی 6 ماهه، میزان اثربخشی بر جامعه مخاطب، پایش و در صورت حصول نتیجه مطلوب، گام های بعدی اجرایی گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.