| کد خبر: 212760 |

نیسان و هوندا فراخوان دادند

◄ فراخوان بیش از 3 میلیون خودرو به علت نقص صندوق عقب و پمپ سوخت

نیسان و هوندا برای رفع مشکل برخی از مدل ها دست به کار شدند. آنها در مجموع قرار است مشکل 3.3 میلیون خودروی فروخته شده را حل کنند.

تین نیوز

نیسان و هوندا برای رفع مشکل برخی از مدل ها دست به کار شدند. آنها در مجموع قرار است مشکل 3.3 میلیون خودروی فروخته شده را حل کنند. 

به گزارش تین‌نیوز، در حالی که صنعت خودروسازی داخلی همچنان دچار مشکلات اولیه ای، حتی در بخش عرضه است، خودروسازی های بزرگ دنیا برای رفع مشکل چند مدل، از مالکان این خودروها خواستند تا خودروهایشان را برای رفع مشکل به نمایندگی ها ببرند. جالب است بدانید که مدل مد نظر نیسان، خودروی سدان نیسان آلتیما است که حدود 1.9 میلیون از آن فروش رفته است! قرار است این شرکت مشکل همه این خودروها را حل کند. همچنین شرکت هوندا نیز از ماکلان خودروی هوندا آکورد خود خواسته خودروهایشان را برای رفع «مشکل و نقص در پمپ سوخت» به نمایندگی ها ببرند. 

 

نیسان

شرکت خودروسازی نیسان موتورز ۱.۹ میلیون دستگاه از خودروهای سدان نیسان آلتیما را تحت تاثیر نقص در صندوق عقب فراخوان داده است.

به گزارش تین نیوز و به نقل از ایسنا، شرکت ژاپنی نیسان موتورز که بدون شک از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان جهان به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو در کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است، با انتشار بیانیه ای جدید ۱.۹ میلیون دستگاه خودروی سدان نیسان آلتیما را در بازارهای مختلف خود فراخوانده است.

علت این فراخوان که برای چهارمین بار صورت گرفته است، باز شدن و پرش در صندوق عقب خودروهای مذکور به هنگام رانندگی است که می تواند در بسیاری از مواقع موجب کاهش دید و از بین رفتن ناگهانی تمرکز راننده و بروز سوانح ناحوار و تصادفات رانندگی شود.

طبق گزارش وبسایت سی نت، این فراخوان شامل مدل خودروهای ساخته شده در بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی می شود البته در بیانیه دیگری نیسان موتورز مدل خودروهای ساخته شده در بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی را نیز به این فراخوان اضافه کرده است.

 

هوندا

شرکت خودروسازی هوندا موتورز بالغ بر ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی هوندا آکورا را به علت نقص در پمپ سوخت فراخوان داده است. 

به گزارش تین نیوز و به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی هوندا موتورز به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی هوندا آکورا که در بین سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تولید و روانی بازارهای جهانی شده است، را تحت تاثیر مشکل و نقص در پمپ سوخت آن و به تبع آن کاهش شدید قدرت موتور خودرو فراخوان داده است. 

بر اساس وب سایت ctvnews، با اینکه هنوز هیچ گزارشی از تصادفات و سوانح رانندگی مشکل مذکور در خودروهای هوندا آکورد ثبت و گزارش نشده است، این شرکت از تمامی صاحبان خودروهای مذکور درخواست کرده که هر چه سریعتر به مراکز و نمایندگی های مجاز این شرکت ژاپنی در کشورهای خود مراجعه کنند کارشناسان مربوطه به برطرف کردن نواقص مذکور اقدام کنند. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.