| کد خبر: 212162 |

◄ تحریم یک مقام حمل و نقلی سابق ایران از سوی آمریکا

در حالی‌که دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات مسئول ایران اعمال کرده، در بین افراد تحریم شده نام یک مسئول سابق حمل و نقلی نیز دیده می‌شود.

تین نیوز

در حالی‌که دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات مسئول ایران اعمال کرده، در بین افراد تحریم شده نام یک مسئول سابق حمل و نقلی نیز دیده می‌شود.

به گزارش تین نیوز، روز چهارشنبه 31 اردیبهشت وب سایت رسمی خزانه داری آمریکا، از اعمال تحریم‌های جدید دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC)، علیه مقامات ایرانی خبر داد.

نکته قابل توجه در این خبر وجود نام هابیل درویش مدیرعامل سابق متروی تهران و حومه است که اکنون به عنوان رئیس بنیاد تعاون ناجا مورد تحریم قرار گرفته است.

هابیل درویش از سال 89 تا شهریور 96 مدیرعامل شرکت متروی تهران بود که پس از تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران از سمت خود استعفا داد.

وی پس از استعفا از سمت مدیرعاملی متروی تهران، مدتی به‌عنوان مدیرعامل گروه اقتصادی مفید در ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت کرد تا سرانجام در تیرماه 97 با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به سمت رئیس بنیاد تعاون ناجا منصوب شد که اکنون نیز در همین سمت فعالیت می‌کند.

به گزارش تین نیوز، به غیر از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و هابیل درویش رئیس بنیاد تعاون ناجا، حسین اشتری فرد فرمانده نیروی انتظامی ایران و ایوب سلیمانی جانشین وی، محسن فتحی زاده رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات و یحیی محمودزاده معاون طرح و برنامه و بودجه ناجا، حمیدرضا اشراق  معاون حقوقی و امور مجلس و محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا و حسن شاهپور فرمانده سپاه پاسداران در استان خوزستان نیز تحریم شده‌اند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.