| کد خبر: 210810 |

متروی تهران- پردیس امسال کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دغدغه بزرگ شهرهای جدید را حمل و نقل آن اعلام کرد و گفت: امسال کلنگ ساخت متروی تهران- پردیس به زمین خواهد خورد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دغدغه بزرگ شهرهای جدید را حمل و نقل آن اعلام کرد و گفت: امسال کلنگ ساخت متروی تهران- پردیس به زمین خواهد خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «حبیب‌الله طاهرخانی» امروز در مراسم کلنک زنی بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن ملی فرهنگیان، افزود: در این پروژه ۲۹ پارک و فضای سبز، هفت درمانگاه، ۳۷ مجموعه ورزشی و ۱۱ مرکز فرهنگی در شهرهای جدید ساخته خواهد شد که امیدواریم با این اقدامات جذابیت سکونت در شهرهای جدید را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید،  ادامه داد: بیشتر ساکنان شهرهای جدید، محل اشتغالشان در کلانشهرها یا شهرهای مادر است و دسترسی آسان به کلانشهرها مشکل عمومی بیشتر شهرهای جدید است.

 وی، گسترش حمل و نقل ریلی را اولویت اول خواند و گفت: از این رو، سال گذشته متروی کرج به شهر جدید هشتگرد افتتاح شد ضمن اینکه تا سال ۱۴۰۰ خط آهن اصفهان به شهر جدید بهارستان نیز تکمیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای عملیات ساخت خط متروی شهر جدید پرند به فرودگاه امام خمینی، گفت: امسال کلنگ اجرای ساخت متروی تهران - پردیس به زمین خواهد خورد؛  این خط ریلی به بازار مسکن تهران و پردیس کمک خوبی خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسعود 1 0

    سلام
    دست شما درد نکنه فقط بیزحمت این خط فرودگاه امام تا پرند هم که با پیشرفت ۷۰ درصدی ده ساله به حال خود رها شده هم یه فکری به نظرم دیگه باید بکنید آخه اینهمه وعده و قول ولی هنوز رو هواست.اطلاع دارید که مترو برای راحتی مردم و وقت و هزینه به صرفه برای شهروندان راه اندازی میشود مخصوصا قشر ضعیف جامعه که در حال حاضر پرند نیاز مبرم به این مسیر ریلی دارد تا تهران که مترو را دیگر دارید میبرید تا جلوی درب منزل مبارکتان