| کد خبر: 210717 |

◄ با کوچک‌ترین ایرلاین دنیا آشنا شوید

شرکت هواپیمایی «کیپ ایر» کوچک‌ترین ایرلاین دنیا است، اگرچه به نظر می‌رسد که باید یک شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی باشد، اما در حقیقت یک شرکت هواپیمایی در ایالات‌متحده است که در کیپ کاد متولد شد، شبه‌جزیره‌ای متعلق به ایالت ماساچوست.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی «کیپ ایر» کوچک‌ترین ایرلاین دنیا است، اگرچه  به نظر می‌رسد که باید یک شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی باشد، اما در حقیقت یک شرکت هواپیمایی در ایالات‌متحده است که در کیپ کاد متولد شد، شبه‌جزیره‌ای متعلق به ایالت ماساچوست.

کیپ ایر

به گزارش تین نیوز، آنچه این خط هوایی منحصر به فرد را از سایرین جدا می‌کند، استفاده از هواپیماهای کوچکی است که سایر خطوط هوایی بزرگ‌تر علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. البته به این صورت مشمول دریافت یارانه دولت برای خدمات ضروری هوایی نیز می‌شود.

خدمات ضروری هوایی (EAS) یک برنامه برای جوامع کوچک در ایالات‌متحده است که خدمات هوایی مسافری را به دنبال آزادسازی نرخ بلیت در شرکت‌های هواپیمایی به سال 1978 حفظ کرده‌اند. این برنامه، شرکت‌های هواپیمایی را برای ارائه خدمات به جوامع در مناطق کم برخوردار کشور، یاری می‌دهد. هدف از پروازهای یارانه‌ای، اتصال شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ است.

کیپ ایر با 88 فروند هواپیمای سسنا 402 پروازهایش را مدیریت می‌کند. این هواپیمای 9 نفره روزانه پروازهای متعددی از کیپ کاد به سایر شهرهای بزرگ و کوچک انجام می‌دهد. مدیر کیپ ایر می‌گوید که طی این سال‌ها به این نتیجه رسیده که برای عموم مردم اندازه هواپیما اهمیت ندارد بلکه تعدد پرواز و خدمات ایرلاین مهم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 0 0

    قابل توجه مسئولین کشور
    متاسفانه ما عادت داریم فقط آمار بدیم
    هواپیمای بزرگتر تعداد مسافر بیشتر
    با هواپیماهای کوچک بسیاری از فرودگاه های کشور فعال می شوند.