| کد خبر: 20943 |

وزیر راه: انجام سرمایه گذاری جدید برای توسعه فرودگاه امام ضروری است

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت انجام سرمایه گذاری های جدید با هدف توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: قصد داریم با تشکیل صندوق پروژه سرمایه گذاری و فروش اوراق مشارکت، زمینه حضور همه سرمایه گذاران بخش خصوصی را در انجام طرح های توسعه این فرودگاه فراهم کنیم.
 
عباس آخوندی اظهار داشت: انجام طرح های توسعه فرودگاه امام(ره) نیاز به منابع مالی زیادی دارد که قصد داریم برای توسعه بخش های مختلف آن این صندوق را راه اندازی کنیم.
 
وی در ارتباط با کمبود امکانات فرودگاهی کشور بخصوص در پایتخت، افزود: با وجودی که طی سالهای گذشته دولت ها همواره در اندیشه انتقال پروازهای حجاج به فرودگاه امام خمینی(ره) بوده اند اما با تلاش مسئولان مربوطه در نهایت پروازهای حجاج امسال به فرودگاه امام (ره) منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه دیگر نمی توانستیم آسایش حجاج را در فرودگاه مهرآباد تامین کنیم، گفت: خوشبختانه با تلاش شرکت فرودگاه های کشور، ترمینال حجاج فرودگاه بین المللی امام(ره) برای انجام پروازهای تمتع امسال در زمان کوتاهی آماده شده است.
 
وی در همین ارتباط تصریح کرد: امکانات ما برای انجام پروازهای حجاج در فرودگاه مهرآباد محدود بود ضمن اینکه مشکلات مربوط به مشایعت کنندگان نیز مزید بر علت بود تا تمام پروازهای زائران خانه خدا به فرودگاه امام (ره) منتقل شود.
 
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امکاناتی که در فرودگاه بین المللی امام(ره) برای حجاج آماده شده بسیار بهتر از فرودگاه مهرآباد است، لذا امیدواریم رضایت حجاج را در سال جاری در این زمینه کسب کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دردآشنا 0 0

    جناب آقای وزیر ا - چگونه امکانات حجاج در فرودگاه امام بهتر از مهرآباد است؟ ۲ - آیا اون چیزی که شما افتتاح کردید ترمینال زیارتی بود و یا مسیر ارتباطی؟ ۳ - چگونه دنبال سرمایه در فرودگاه امام هستید وقتی هنوز در خصوص انتصاب اعضای هیئت مدیره شهر فرودگاهی به نتیجه نرسیده اید.؟ ۴ - آیا بهتر نیست معاون پارلمانی شما موضوع اساسنامه شهر فرودگاهی را از کوچه و پس کوچه های مجلس بیرون بیاورد؟ و نهایتا اینکه در هوانوردی یک نفر باید حرف اول و آخر را بزند. بگردید و ببینید که او کیست بعد اوضاع صنعت درست می شود.

  • فهیمی 0 0

    آقای درد آشنا چون انتضابات وزیر به سازمانهای تابعه از اول مسیر اشتباهی را طی کرد. عملکرد کلیه سازمانها با مشکلاتی مواجه است. از سازمان راهداری گرفته تا هواپیمائی و کشتیرانی و …. وزیر باید به سیستم انتصابات معاونین سازمانها رسیدگی کند