| کد خبر: 206148 |

سنگینی هواپیما، مسافران تهران_تبریز را پیاده کرد!

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: اولویت ایمنی پرواز باعث شد تا ۱۶ مسافر پرواز تهران-تبریز به دلیل شرایط جوی تبریز با پروازی جایگزین جابه‌جا شوند.

تین نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: اولویت ایمنی پرواز باعث شد تا ۱۶ مسافر پرواز تهران-تبریز به دلیل شرایط جوی تبریز با پروازی جایگزین جابه‌جا شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه اصغرزاده سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر)  با بیان اینکه پرواز شماره ۳۴۴۵ هما از مبداء تهران به مقصد تبریز به دلیل شرایط هوایی شهر تبریز و حفظ ایمنی مسافران، ۱۶ مسافر را با یک ساعت تأخیر با هواپیمای دیگری از شرکت هواپیمایی آتا جابه‌جا کرد، گفت: هواپیمای این مسیر ATR بوده و از ۶۱ مسافر،۱۶ مسافر باقی ماندند که با هواپیمای آتا به تبریز رسیدند.

او تأکید کرد: این هواپیما به دلیل شرایط جوی تبریز و حفظ ایمنی نمی‌توانست تمامی مسافران را جابه‌جا کند و به همین دلیل ۱۶ مسافر این پرواز در ساعت ۸:۳۰ با خط هوایی آتا به تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی شرکت هواپیمای ایران ایر گفت: هواپیمای ایران ایر از مبدا تهران به مقصد تبریز در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در نهایت از ۶۱ مسافر، ۴۵ مسافر را جابه‌جا کرد و در ساعت ۸:۳۰ دقیقه ۱۶ مسافر دیگر را از طریق شرکت هواپیمایی آتا با تمامی بارهایشان جابه‌جا کرد.

اصغرزاده ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز گفت: شرایط هوایی شهر تبریز و لزوم حفظ ایمنی و امنیت مسافران باعث شد که ۱۶ نفر از مسافران پرواز تهران-تبریز "هما" که قرار بود با هواپیمای ATR عازم تبریز شوند ازطریق شرکت آتا به تبریز انتقال یابند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به اینکه تمامی مسائل ایمنی باید در پرواز‌ها رعایت شوند و به دلیل امنیت مسافران و همچنین شرایط آب و هوای تبریز ۱۶ مسافر در این مسیر با هواپیمایی دیگری به مقصد تبریز انتقال یافتند، افزود: ایمنی و امنیت مسافران و هواپیما در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و به همین دلیل این جابه‌جایی صورت گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.