| کد خبر: 202795 |

اجرای طرح جامع مدیریت فروش بلیت ناوگان حمل و نقل مسافر در فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: مرحله آزمایشی طرح جامع یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر در فارس اجرایی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: مرحله آزمایشی طرح جامع یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر در فارس اجرایی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران چوان، علیرضا سیاهپور در جلسه اجرای آزمایشی طرح هوشمند سازی خدمات حمل و نقل مسافر و طرح جامع یکپارچه سازی مدیریت فروش بلیت ناوگان مسافری فارس، گفت: اجرای طرح یکپارچه سازی فروش بلیت ناوگان حمل مسافر جاده‌ای، آرامش و امنیت بیشتر مسافران را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: این طرح از امروز به شکل آزمایشی شروع شده و امیدواریم پس از ارزیابی کامل، از بیستم دی ماه رسما رونمایی شود.

سیاهپور با بیان اینکه مسائل و مشکلات این طرح احصاء و راهکار‌های رفع آن‌ها اندیشیده شده است، از فراهم شدن بستر ارزیابی طرح در مراحل مختلف و دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات خبر داد و گفت: شفافیت، قانونمندی، خدمات بهتر و سالم سازی در حوزه‌های اداری و صنوف از دغدغه‌هایی است که با اجرای این طرح به دنبال رسیدن به آن‌ها هستیم.

او تاکید کرد: فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای سبب تسریع در خدمات رسانی با هزینه کمتر شده و همچنین چابک سازی شرکت‌ها را در پی خواهد داشت.

سیاهپور با بیان اینکه طرح یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت‌های مسافری استان با همکاری و هماهنگی سازمان حمل و نقل مسافربری شهرداری شیراز اجرایی خواهد شد، افزود: یکی از اهداف مهم این طرح که در فاز نخست در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز اجرا می‌شود، ارائه خدمات بهتر و سریع تر، مقابله با پدیده دلال بازی، هدایت درخواست‌ها از طریق فضای مجازی و سایت‌های مرتبط است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس یادآور شد: اکنون ۳۸۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در قالب ۱۳۱ شرکت مسافربری در استان فارس فعال است.

سیاهپور تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر برونشهری، ۶ هزار و ۷۰۰ راننده حرفه‌ای دارای کارت هوشمند مشغول به کار و فعالیت هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.