| کد خبر: 201728 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

غذاهایی که باید در تور تایلند امتحان کنید

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین غذاهای تایلندی آشنا کنیم تا در سفر به این کشور بتوانید آن ها را میل کنید و لذت ببرید.

تین نیوز

تایلند یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی در آسیا است که هر ساله افراد زیادی با تور ارزان و لحظه آخری تایلند به این کشور سفر می کنند.این کشور با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان توانسته سال به سال در بین گردشگران ایرانی محبوب تر شود و از آن ها میزبانی کند.در مجموع تایلند کشوری همه چیز تمام است که می توانید با سفر به آن ، تجربه ای فراموش نشدنی را کسب کنید.تنها موردی که سفر به تایلند را کمی گران می کند الزامی بودن دریافت ویزا برای ورود به این کشور است.به عنوان مثال برای سفر با تور گرجستان نیازی به اخذ ویزا نیست بنابراین هزینه سفر و تور نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند اما در مورد کشور تایلند اینطور نیست.

در هر صورت در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین غذاهای تایلندی آشنا کنیم تا در سفر به این کشور بتوانید آن ها را میل کنید و لذت ببرید.

آشنایی با غذاهای تایلندی

1

مردم تایلند عاشق غذا هستند و این مورد بخش اصلی از فرهنگ تایلند محسوب می شود.اصلی ترین ماده غذایی در تایلند برنج است و به دو نوع برنج سفید و برنج چسبناک تقسیم می شود.معمولا غذاهای تایلندی تند هستند و یکی از دلایل محبوبیت آن ها نیز همین مورد است.به طور مسلم در سفر به تایلند نمی توانید همه غذاها را امتحان کنید اما برخی از غذاهایی که امتحان کردن آن ها واجب است را به شما معرفی می کنیم.

پد تای

2

پد تای را می توان معروف ترین غذای نودلی دنیا دانست که تمام دنیا آن را می شناسند.در تهیه این غذا ابتدا نودل ها پخته و سپس سرخ می شوند و آخر سر هم با موادی مانند پیاز ، تخم مرغ ، بادام زمینی ، میگو و سس ترکیب می شوند.

می تواند گفت پد تای معروف ترین غذای تایلندی خارج از مرزهای این کشور است و در خیابان های این کشور نیز به فروش می رسد.اگر این غذا را ببینید امکان ندارد اشتهای شما باز نشود.

سام تام

3

از نظر تایلندی ها سام تام بهترین سالاد دنیاست.سام تام یک سالاد تند و ترد است که در تمام دنیا شهرت دارد و بسیار مقوی است.این سالاد را حتی می توانید به عنوان غذای اصلی نیز نوش جان کنید.در این سالاد میگو ، خرچنگ و بادام زمینی مواد اصلی تشکیل دهنده آن هستند و مزه آن را متفاوت و دوست داشتنی کرده است.

این سالاد با انواع چاشنی ها طعم دار شده و خوردن یک قاشق از آن می تواند مزه بی نظیر آن را به شما نشان دهد.از دیکر مواد تشکیل دهنده این سالاد می توان به لوبیا ، هویج ، برگ های کلم ، گوجه و سیر اشاره کرد.

یان نوا

در سفر به تایلند اگر غذایی باشد که بتوانید آن را با خیال راحت میل کنید آن غذا یان نوا است.مطمئن باشید از این غذا خوشتان می آید.این خوراک شما را مانند یک غذای کامل سیر می کند اما در کل مردم تایلند آن را به عنوان یک سالاد می شناسند.این غذا گوشت گاو تند به همراه سیب زمینی پخته شده است که با مواد دیگری مانند لیمو ، نعناع ، پیاز و فلفل طعم دار شده است.

تام خا گای

این غذا نیز یکی از بهترین غذاهای تایلندی است که پیشنهاد می کنیم در سفر به این کشور حتما امتحان کنید.مواد تشکیل دهنده این غذا مرغ ، شیر نارگیل و طعم دهنده های متنوع است و ترکیب این ها طعمی را به وجود آورده که شاید تا به حال امتحان نکرده باشید.

پد خائو

شاید پس از اینکه چند روز در تایلند ماندید دوست داشته باشید غذایی را امتحان کنید که دریایی نباشد و متفاوت در غذاهای دیگر تایلندی.پیشنهاد ما برای شما پد خائو است.غذایی لذیذ که با برنج پخته و سرخ شده تهیه می شود.از جمله مواد دیگری که برای تهیه این غذا استفاده می شود می توان به تخم مرغ ، مرغ ، پیاز و فلفل اشاره کرد.اگر به غذاهای تند تایلندی علاقه ای ندارید پیشنهاد می کنیم حتما پد خائو را امتحان کنید.

کائنگ دائنگ

معنی این غذا در کلمه کاری مرغ قرمز است.غذایی متفاوت که در سفر با تورهای تایلند آرشین پرواز حتما باید امتحان کنید.کائنگ دائنگ یک کاری قرمز است که با گوشت های لقمه ای درست می شود و می توان گفت مزه ای شیرین دارد.این غذا با برگ های لیمو ، برگ های ریحان شیرین و سس ماهی طعم دار می شود و با برنج سرو می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.