| کد خبر: 199076 |

◄ ایمن سازی33 مدرسه حاشیه راه‌های استان ایلام در سال 98

طرح ایمن‌سازی و آموزشی مدارس حاشیه راه‌های استان ایلام با همکاری اداره آموزش ‌و پرورش و پلیس راه استان در سطح33مدرسه حاشیه راه های استان اجرا شد. ​

تین نیوز

 طرح ایمن‌سازی و آموزشی مدارس حاشیه راه‌های استان ایلام با همکاری اداره آموزش ‌و پرورش و پلیس راه استان در سطح33مدرسه حاشیه راه های استان اجرا شد. ​

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت : این طرح به ‌منظور فرهنگ‌سازی ترافیکی دانش آموزان برای افزایش ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای به دو صورت فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه‌ها اجرا شد.

محمد حسنی افزود: طرح ایمن سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه راهها از سال ۸۴ در استان در حال اجرا است که طبق برنامه ریزی های انجام شده درسال ۹۸ در سطح ۳۳ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در بخش ایمن سازی فیزیکی شامل خط کشی جلو مدارس ،نصب تابلو و علائم هشدار دهنده به منظور آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان در محدوده مدارس و همچنین در بخش فرهنگی اقلام آموزشی در سطح مدارس حاشیه راه تقسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به نکات ایمنی و رعایت مقررات و قوانین رانندگی می تواند از تصادفات جاده ای جلوگیری کند. 

در پایان این مراسم بسته های فرهنگی و آموزشی با حضور فرمانده پلیس راه استان ایلام و تعدادی از اولیاء و مربیان به دانش آموزان اهدا شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.