| کد خبر: 199010 |

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام تشریح کرد

◄ کارنامه پروازهای فرودگاه امام در نیمه اول سال

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در شش‌ماهه نخست سال جاری در فرودگاه امام (ره) را بیان کرد.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام جزئیات آمار جابجایی مسافران در شش‌ماهه نخست سال جاری در این فرودگاه را بیان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام ، حسن خوشخو در این رابطه  اظهار داشت؛ بر اساس آمارهای اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز شهر فرودگاهی در شش ماه نخست سال جاری ٢٣ هزار و ٢٢١ پرواز در فرودگاه بین‌المللی امام انجام شده و ٣ میلیون و ٩٦٥ هزار و ٣٠٧ مسافر با این پروازها جابه‌جا شده است. 

خوشخو با تشریح این آمار گفت: در این مدت ١١ هزار و ٦١٣ پرواز با یک میلیون و ٩٩٦ هزار و ٣٥٥ مسافر وارد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) شده و میزان بار همراه این مسافران ٣٨ میلیون و ٦٢٨ هزار و ١٤٦ کیلوگرم بوده است.

وی ادامه داد: یک‌میلیون و ٩٦٨ هزار و ٩٥٢ مسافر نیز با ١١ هزار و ٦٠٨ پرواز از فرودگاه امام (ره) به اقصی نقاط جهان سفر کردند که بار همراه آن‌ها ٣٨ میلیون و ٨٧٥ هزار و ٥٠١ کیلوگرم بوده است.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام  بیان داشت امسال شاهد رشد ٧٩ درصدی تعداد زائران ایام اربعین حسینی بودیم و با توجه به بهره‌برداری از ترمینال گالری سلام توانستیم به‌به هر میزان که شرکت‌های هواپیمایی درخواست مجوز پرواز فوق‌العاده به نجف و بغداد داشتند را پذیرش کنیم.

خوشخو افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، رسالت مهم شهر فرودگاهی امام بر ارائه خدمات مناسب به مسافرین و مراجعین این مجموعه تعیین شده و پیش‌بینی می‌کنیم در پایان سال جاری شاهد رشد چشمگیر رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.