| کد خبر: 195518 |

◄ ابلاغ شیوه‌نامه نحوه جابه‌جایی زائران در اربعین حسینی

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از ابلاغ شیوه‌نامه جابه‌جایی زائران اباعبداله‌الحسین در اربعین، در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از ابلاغ شیوه‌نامه جابه‌جایی زائران اباعبداله‌الحسین  در اربعین، در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، داریوش باقرجوان در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل مسافر استان زنجان با بیان این‌که ارتقای سطح خدمات و ایمنی، دو عامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل عمومی مسافر به‌شمار می‌رود، افزود: اگر بخواهیم مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم باید سطح خدمات و ایمنی این بخش را ارتقا بخشیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: از مهم‌ترین موضوعاتی که در حال بررسی و پیگیری آن‌ها هستیم، رعایت همه حقوق مسافران در سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است. در سیستم حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و پرسنل داخلی ناوگان در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت مقررات و مسئولیت‌هایی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساماندهی توشه همراه و غیرهمراه مسافران اشاره کرد.

باقرجوان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین‌حسینی، تاکید کرد: به زودی شیوه‌نامه نحوه برگزاری اربعین سال‌جاری و جابه‌جایی زائران اباعبداله‌الحسین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تدوین و به همه ادارات ابلاغ خواهد شد و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد ارائه خدمات بهتر به زائران باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.