| کد خبر: 193082 |

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان:

سیل در جنوب سیستان و بلوچستان جان ۲ نفر را گرفت

براثر بارندگی عصر سه شنبه و جاری شدن سیل در روستای «پاگ» از توابع بخش «بزمان» شهرستان ایرانشهر متأسفانه یک مادر و فرزند جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در روستای «پاگ» از توابع بخش «بزمان» شهرستان ایرانشهر یک مادر و فرزند جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رسول راشکی اظهار داشت: براثر بارندگی عصر سه شنبه و جاری شدن سیل در روستای «پاگ» از توابع بخش «بزمان» شهرستان ایرانشهر متأسفانه یک مادر و فرزند جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که این مادر و کودک در حاشیه روستا بودند که در جریان سیلاب قرار گرفتند، افزود: متأسفانه مادر ۴۵ ساله به همراه پسر ۱۱ ساله خود به دلیل عدم توجه به سیلابی بودن رودخانه در سیل گرفتار شدند و هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر تمامی دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال احمر و نیروهای مردمی در حال تلاش برای یافتن اجساد این ۲ قربانی سیل هستند، ادامه داد: روستای «پاگ» در ۱۵۰ کیلومتری شمال شهر بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر واقع شده است.

راشکی با اشاره به این‌که هم‌زمان با بروز بارندگی‌های رگباری در جنوب سیستان و بلوچستان نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند، گفت: هم‌اینک ۴۶ تیم عملیاتی درقالب ۲۱۵ امدادگر به سیل زدگان جنوب استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۱۵۵ نفر در قالب ۴۰ خانوار در مناطق سیل زده اسکان اضطراری داده شده‌اند، تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۴۰ دستگاه چادر امدادی، ۹۰ تخته موکت و ۱۶۲ تخته پتو به همراه مواد غذایی در بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.