| کد خبر: 192365 |

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

◄ ۵پروژه «تعامل شهر و بندر» در دستور کار

دستورالعمل ها و اقدامات اجرایی طرح مطالعات باز آفرینی تعامل "شهر و بندر" در بندر خرمشهر تدوین شد.

تین نیوز

 مدیر کل بندرو دریانوردی خرمشهر از تدوین دستور العمل ها و اقدامات اجرایی طرح مطالعات باز آفرینی تعامل شهرو بندر در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر، جلسه ای به منظور تدوین اقدامات اجرایی و ارایه مطالعات و نتایج آن و برنامه اقدام(در راستای اجرایی کردن پروژه) با حضور مدیر کل بندرو دریانوردی خرمشهر،نماینده اداره کل مهندسی سواحل وبنادر سازمان بنادرو دریانوردی  و جمعی از مسولان استان و شهرستان خرمشهر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

نوراله اسعدی گفت: در بندر خرمشهر ۵ پروژه  تعامل بین شهر و بندر خرمشهر با عناوین " ایجاد امکانات پشتیبات گردشگری در محدوده پایانه مسافربری خلیج فارس ،ساماندهی میدان ورودی بندر خرمشهر،احداث ورودی شمالی  از خیابان مقاومت با دسترسی مستقیم به کمربندی شهدای گمنام برای وسایل نقلیه سنگین،احداث باشگاه ملوانان توسعه خدمات فرهنگی ورزشی و ساماندهی فصل مشترک شهر و بندر"در دستور کار است.

وی  در ادامه به تشریح چهار چوب مطالعات و فرآیند برنامه ریزی شامل اصول تعامل پایدار شهر و بندر،شناخت وضع موجود، شناخت گروههای ذینفع و ذینفوذ،آسیب شناسی وضع موجود، تجزیه و تحلیل و ارائه راهبردها،تدوین چارچوب ساختاری بازآفرینی تعامل شهر و بندر، ارزیابی اثرات اجرای طرح،تدوین اقدامات اجرایی به منظور بازآفرینی تعامل شهر و بندر پرداخت.

مدیر کل بندرو دریانوردی خرمشهر اظهار داشت: بنادر در توسعه شهر های بندری بسیار اثر گذار هستند و  نتیجه این مطالعات منجر به تبیین اصول و معیارهای موثر بر تعامل شهر و بندر می شود.

در پایان  نماینده اداره کل مهندسی سواحل و  بنادر سازمان بنادر و دریانوردی و مسولان حاضر در جلسه  به بحث و تبادل نظر در خصوص روند و چگونگی تدوین اقدامات اجرایی مطالعات باز آفرینی تعامل شهرو بندر خرمشهر پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.