| کد خبر: 188241 |

◄ حمل ریلی بار نیاز به افزایش قطار برنامه‌ای دارد

مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر و دریانوردی به ضرورت وجود قطار برنامه‌ای در بنادر برای صاحبان کالا، اشاره کرد و گفت: در کشور ما حمل کالا به روی ریل تا 400 کیلومتر هم توجیه اقتصادی دارد.

تین نیوز

مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر و دریانوردی به ضرورت وجود قطار برنامه‌ای در بنادر برای صاحبان کالا، اشاره کرد و گفت: در کشور ما کم‌ترین سطحی که حمل کالا به روی ریل صرفه اقتصادی دارد؛ تا 400 کیلومتر است.

به گزارش تین نیوز، خسرو سرایی مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر صبح امروز (24 اردیبهشت ماه) در چهل و چهارمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: بحث لجستیک در کشور ما پیشینه چندانی ندارد از همین رو برای رسیدن به مراکز لجستیکی مورد هدف نیاز به یک زبان مشترک است.

وی در ادامه خدمات ملی و تجاری، خدمات ارزش افزوده، خدمات لجستیک پایه، امکانات و خدمات زیربنایی را جزو ضرورت‌های موجود در مراکز لجستیک دانست.

 مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر تأکید کرد: کاهش قیمت تمام شده کالا، افزایش سهم ریلی از طریق تجمیع بار در مراکز لجستیک و اتصال آن به ریل، فراهم‌سازی ایجاد قطار برنامه‌ای و افزایش کیفیت خدمات لجستیک را جزو هدف‌های اصلی طرح احداث مرکز لجستیکی اعلام کرد.

سرایی نبود قطار برنامه‌ای برای صاحبان کالا در مراکز لجستیکی را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرد و افزود: در کشور ما حمل کالا به روی ریل تا 400 کیلومتر هم توجیه اقتصادی دارد و این موضوع ضرورت فراهم‌سازی ایجاد قطار برنامه‌ای را دو چندان می‌کند.

وی یکپارچه‌سازی اطلاعاتی حمل داخل و خارج بنادر را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در حال حاضر هیچ شرکتی این کار را انجام نمی‌دهد این در حالی است که این اطلاعات محرمانه نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.