| کد خبر: 187365 |

◄ جدیت شورای شهر برای تشکیل مجمع کارگران مترو / معاونت حمل‌ونقل اقدام نکند از قانون کمک می‌گیریم

تأخیر بیش از این در تشکیل مجمع کارگری مترو قطعاً جایز نیست و باید اقدام عاجلی در این‌باره از سوی معاونت حمل‌ونقل شهرداری انجام شود.

تین نیوز

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران از معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران خواست تا در اولین فرصت مجمع کارگری مترو را راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشین حبیب‌زاده با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیش‌تر به حقوق اجتماعی و اقتصادی کارگران مترو به عنوان یک از شقوق مهم حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: اگر مجمع کارگری مترو تشکیل نشود ناگزیر از شورای اسلامی شهر از اهرم قانونی برای تسریع به این منظور استفاده می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اعلام این‌که بارها با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص صحبت شده است تا در تشکیل مجمع کارگری مترو اقدامات لازم را صورت دهد، اما توجهی نشده است، تصریح کرد: تأخیر بیش از این در تشکیل مجمع کارگری مترو  قطعاً جایز نیست و باید اقدام عاجلی در این‌باره از سوی معاونت حمل‌ونقل شهرداری انجام شود.

حبیب‌زاده با تاکید بر این نکته که در خصوص تشکیل مجمع کارگری مترو بارها با معاونت حمل‌ونقل به گفت‌وگو نشسته‌ایم، ابراز داشت: ضروری است تا این معاونت به عنوان متولی حمل‌ونقل شهری اقدامات لازم به منظور تشکیل مجمع کارگری مترو را انجام دهد.

عضو شورای اسلام شهر تهران به این نکته نیز پرداخت که، اگر مجمع مترو را تشکیل نشود از اهرم قانونی به منظور دستیابی به این مهم استفاده می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.