| کد خبر: 187226 |

امکان تغییر و اصلاح طرح ترافیکی وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: به صراحت می‌گویم که امکان تغییر و اصلاح طرح ترافیکی وجود دارد و به شهرداری گفته‌ایم که در هر مقطع هر نظریه اصلاحی رسید برای بررسی ارائه شود.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: به صراحت می‌گویم که امکان تغییر و اصلاح طرح ترافیکی وجود دارد و به شهرداری گفته‌ایم که در هر مقطع هر نظریه اصلاحی رسید برای بررسی ارائه شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، مهرداد سلطانی در زنجان درباره آخرین مراحل اجرای طرح ترافیکی شهرداری زنجان اظهار کرد: جلسات مشترک در این باره با متخصصان برگزار شده و گزارش دقیقی از موضوع گرفته شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با برگزاری جلسات از شهرداری خواستیم، مستندات، مستدلات و مبانی طرح را در اختیار متخصصان برای بررسی بیشتر موضوع قرار دهد، بیان کرد: یکی از نکات دیگری هم که کسبه و متخصصان به آن معترض بودند که واقعیت طرح با روی زمین مطابق نیست، از همین رو درخواست کردیم که کمیته فنی آن را بررسی و اگر با واقعیت منطق نبود، موضوع اصلاح شود.

وی افزود: از دیگر مواردی که به آن تأکید داشتیم این بود که ملزومات طرح که در شورای ترافیک مثل پارک سوار و دوربین نظارتی و محدود کردن ورود خودروهای شخصی ارزیابی و اجرایی شود.

سلطانی ادامه داد: در صورتی که این موارد اصلاح و انجام شود، قابل اجرا خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه توصیه ما به شهرداری این است که موانع سخت را انجام ندهد و موضوع قابل ادامه دادن باشد، تصریح کرد: موانع باید طوری باشد که امکان اصلاح طرح در حین اجرا نیز باشد.

وی با بیان اینکه قطعا اجرای هر طرحی با مخالفت‌هایی مواجه است، همچنان که در سنوات گذشته برای یک طرفه کردن خیابان‌ها با چنین موضوعی مواجه شدیم، تصریح کرد: البته باید برای افرادی که مقاومت می‌کنند، ادله کافی از سوی شهرداری وجود داشته باشند و باید مردم را قانع کرد که تغییر عادت نیاز امروز شهر است و اما اگر اقناع نشود قطعا سخت خواهد بود.

سلطانی با بیان اینکه ما در اجرای طرح راضی به زحمت افتادن کسبه نیستیم اما در عین حال باید نیاز شهر را نیز در نظر بگیریم و در مجموع صلاح شهر باید مورد نظر باشد، اضافه کرد: البته در اجرای همین طرح هم نمی‌توانیم همه شهروندان را راضی کنیم.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: ما به دنبال نقطه بهینه هستیم و  تلاش داریم که با حداقل دردسرها این طرح اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز خیابان سعدی گنجایش ورود این تعداد خودرو را ندارد، بیان کرد: با این شرایط باید ورود خودرو محدود شود، اما ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم نصف خیابان  اتوبوس باشد و مثل سابق همان تعداد خودروی شخصی از خیابان عبور کند.

سلطانی با اشاره به اینکه همه این موضوعات باید در کمیته فنی بررسی شود، تصریح کرد: اگر طرح قابلیت اجرا داشت باید اجرایی شود و اگر نه باید فکر دیگری اتخاذ شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان افزود: البته این موضوع را به صراحت می‌گویم که امکان تغییر و اصلاح طرح وجود دارد و به شهرداری گفته‌ایم که در هر مقطع هر نظریه اصلاحی رسید برای بررسی ارائه شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.