| کد خبر: 186935 |

شهردار تهران در اولین رویداد نوآورانه تهران هوشمند:

سیاست کلی ما برای حل معضلات تهران، استقبال و حمایت از استارتاپ‌ها

در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری به عنوان اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران که در ایوان شمس برگزار شد، حناچی بر حمایت از استارتا‌پ‌ها برای رفع چالش‌های شهری تاکید کرد.

تین نیوز

شهردار تهران در اولین رویداد نوآورانه تهران هوشمند در حوزه پسماند تاکید کرد: سیاست کلی ما برای حل معضلات تهران، استقبال و حمایت از استارتاپ‌ها است.

به گزارش تین‌نیوز، در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری به عنوان اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران که در ایوان شمس برگزار شد، حناچی بر حمایت از استارتا‌پ‌ها برای رفع چالش‌های شهری تاکید کرد.

وی در این نشست ضمن تاکید بر حرکت‌های نوآورانه برای حل چالش‌های شهری، گفت: مهمترین مشکلات شهر را اگر با مشارکت و حضور مردم حل کنیم، موفق‌تر هستیم.

شهردار تهران به نقل از سایت فاوا، با بیان این‌که  روزانه ۹ هزار تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری و حمل می‌شود، گفت: زباله‌ها را به جنوبی‌ترین مناطق تهران می‌بریم و هم‌چنین ۴۵ هزار تن نخاله را به سمت جاده آبعلی منتقل می‌کنیم. هزینه حمل و ارزش این مواد و بی‌استفاده بودن آن و هم‌چنین مشکلات زیست محیطی که پیش می‌آورد از جمله چالش‌هایی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

حناچی افزود: ما سیاست کلی‌مان برای حل معضلات در تهران استقبال و حمایت از استارتاپ‌هاست اما آن‌چه نیازمندیم در حوزه پسماند، دیدن این مسئله به عنوان یک چرخه است و نه یک پروژه.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: قدم اول در حوزه پسماند، کاهش تولید زباله است و قدم بعدی تفکیک از مبدا که باید تمام توان مان را ابتدا بر روی این دو گام متمرکز کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.