| کد خبر: 185324 |

رانش و نشست زمین مشکل محورهای جاده‌ای در استان مرکزی

در حال حاضر برآورد دقیق و کاملی از خسارت‌های وارده به محورهای مواصلاتی استان بر اثر سیل در دست نیست و گروه های تخصصی در سطح استان در حال بررسی میزان آسیب های وارده هستند و با پایان یافتن کار بررسی‌های کارشناسی نتیجه به اطلاع می‌رسد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: برآورد دقیقی از خسارات وارده به محورهای مواصلاتی استان در دست نیست. رانش و نشست مشکل حال حاضر محورهای استان است.

به گزارش تین‌نیوز، علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص محورهای آسیب‌دیده استان مرکزی از سیل اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر برآورد دقیق و کاملی از خسارت‌های وارده به محورهای مواصلاتی استان براثر سیل در دست نیست و گروه‌های تخصصی در سطح استان در حال بررسی میزان آسیب‌های وارده هستند که در صورت تکمیل اعلام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود، به نقل از سازمان راهداری استان مرکزی، تصریح کرد: در حال حاضر برآورد دقیق و کاملی از خسارت‌های وارده به محورهای مواصلاتی استان بر اثر سیل در دست نیست و گروه های تخصصی در سطح استان در حال بررسی میزان آسیب های وارده هستند و با پایان یافتن کار بررسی‌های کارشناسی نتیجه به اطلاع می‌رسد.

زندی‌فر افزود: در حال حاضر محورهای چهرقان، وفس، خنجین به سمقاور، محور فرعی سد الغدیر ساوه، محور محلات، محور میلاجرد به خنداب با مشکلاتی که سیل اخیر به وجود آورده است روبه‌رو هستند.

وی تصریح کرد: این محورها یا با نشست روبه‌رو شده‌اند و یا این‌که در حال رانش هستند که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان درصدد کاستن از مشکلات با استفاده از امکانات خود در محورهای یاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: محور آب‌گرفتگی در سطح استان نداریم و تنها با مشکلاتی از قبیل رانش و نشست در محورهای نام‌برده روبه‌رو هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.