| کد خبر: 186595 |

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران:

◄ نوسازی تاکسی متوقف شده است/ به دنبال شرایط برابر تاکسی‌ها با تاکسی‌های اینترنتی هستیم

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران در جشنواره تاکسیرانی تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران به مشکلاتی که رانندگان تاکسی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند واقف است و در تلاش می‌کند تا این مشکلات را مرتفع سازد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل  و ترافیک شهرداری تهران در جشنواره تاکسیرانی تهران، اظهار کرد:  شهرداری تهران به مشکلاتی که رانندگان تاکسی با آن دست وپنجه نرم می کنند واقف است و تلاش می کند تا این مشکلات را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  محسن پورسیدآقایی با اشاره به تفاوت هایی که در فعالیت تاکسی ها و خودروهای اپلیکیشن های حمل ونقلی وجود دارد افزود: باید شرایط برابر تاکسی های اینترنتی و تاکسی های شهری فراهم شود. چرا یک تاکسی به تناسب سن سالانه بین ۲ تا ۴ بار به مراکز معاینه فنی مراجعه کند اما تاکسی اینترنتی تنها سالی یک بار در این مراکز حضور دارد.

وی عدم وجود قوانین کافی در ارتباط با فعالیت تاکسی های اینترنتی را ضعف قانون دانست و گفت: این مهم مشکلات زیادی را برای رانندگان تاکسی شهری ایجاد کرده اند که باید برای آن چاره ای اندیشید.

پور سیدآقایی موضوع الزام به دوگانه سوز کردن تاکسی ها را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: این اقدام برای کاهش آلایندگی هوا بوده که متأسفانه در فعالیت تاکسی های اینترنتی این ضرورت وجود ندارد.

معاون حمل ونقل شهردار تهران با تأکید بر اینکه باید عدالت بین فعالیت تاکسی های شهری و تاکسی های اینترنتی رعایت شود، گفت: نمی شود که در یک گوشه از شهر از تاکسی اینترنتی حمایت کرد و در جای دیگر آن تاکسی شهری را ملزم به رعایت برخی موارد کرد.

پور سیدآقایی به موضوع نوسازی تاکسی ها نیز پرداخت و گفت: متأسفانه به دلیل بروز مشکلات در صنعت خودروسازی پس از اعمال تحریم ها، نوسازی تاکسی در سراسر کشور با توقف همراه شده است و این مسئله خاص تهران نیست. عدم همراهی سازمان برنامه وبودجه نیز یکی دیگر از عللی است که کار نوسازی تاکسی در کشور را با مشکل مواجه کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.