| کد خبر: 185843 |

◄ تقدیر از اعضای اصلی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران

در اولین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال 98 که به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی انجام شد، از اعضای اصلی این شورا قدردانی شد.

تین نیوز

در اولین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال 98 که به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی انجام شد، از اعضای اصلی این شورا قدردانی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که با حضور فرزانه صادق‌ مالواجرد برگزار شد، از شهرام کوسه‌ غراوی نماینده مجلس، جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور، تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو، سلیمانی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست، خانم حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طالبیان معاون سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عدل معاون سازمان برنامه و بودجه و دیگر اعضای اصلی شورا قدردانی شد.

در متن تقدیرنامه فوق که به امضای رئیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده، آمده است: بی شک تداوم فعالیت موثر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به عنوان یکی از مهمترین و موثرتین شوراهای‌عالی کشور بدون همکاری، همفکری و همدلی جنابعالی میسر نمی‌بود.

بدینوسیله از زحمات شما در فرآیند بررسی و تصویب طرح‌ها و مباحث ارجاعی به شورای‌عالی را ارج نهاده و برای شما آرزوی بهروزی و سعادت دارم. امید که تحت تاییدات حضرت حق در کمک به رشد و تعالی میهن سرافرازمان سربلند و پیروز باشید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.