| کد خبر: 183449 |

پروازهای مسافری فرودگاه پیام هم‌چنان متوقف است

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به از سرگیری پروازهای باری در فرودگاه پیام گفت: امیدواریم به زودی شاهد برقراری مجدد پروازهای مسافری نیز باشیم.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به از سرگیری پروازهای باری در فرودگاه پیام گفت: امیدواریم به زودی شاهد برقراری مجدد پروازهای مسافری نیز باشیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سپیدار، نادر ثناگومطلق در دیدار با کارکنان مجموعه پیام با اشاره به قابلیت‌های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: مجموعه پیام علاوه بر خدماتی که تاکنون در بخش‌های مختلف فرودگاهی و منطقه ویژه اقتصادی به مخاطبان خود ارائه کرده است، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی نیز دارد که تاکنون عملیاتی و محقق نشده است و امیدواریم با تلاش و همت کلیه پرسنل شرکت، بتوانیم در سال آتی از این ظرفیت‌های بالقوه بهره‌مند شویم.

ثناگو مطلق در خصوص ظرفیت نیروی انسانی شرکت گفت: یکی از مزیت‌های شرکت پیام بهره‌مندی از نیروی انسانی جوان است و تلاش داریم در راستای سیاست‌های دولت و وزارت ارتباطات، بتوانیم از این ظرفیت جوان و همچنین توانمندی‌های بانوان شرکت به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت پیام با تاکید بر اهمیت موضوع شایسته سالاری گفت: سعی بر این داریم محل کار محیطی باشد که انگیزه خوبی به افراد بدهد و انتصابات بر مبنای توجه به صلاحیت‌های فردی و شایستگی‌های سازمانی صورت پذیرد و از ظرفیت داخلی همکاران استفاده بیشتری شود.

او به مشکلات اخیر در زمینه انجام پروازهای باری و مسافری در فرودگاه پیام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته پروازهای کارگو بعد از وقفه کوتاه از سر گرفته شده و امیداریم به زودی شاهد برقراری مجدد پروازهای مسافری نیز باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.