| کد خبر: 182737 |

معاون وزیر راه و شهرسازی دردومین جشنواره تعالیHSE؛

◄ اجرای پروژه مصلی و توسعه مجلس با فرآیند HSE

ورود به بحث HSE به پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در مورد این مهم فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام شود تا بتواند به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ضرورت دارد تا فرآیند HSE در تمامی اقدامات عمرانی و ساخت و ساز نهادینه شود. از اجرای پروژه مصلی و طرح توسعه مجلس با فرآیند HSE خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌تین‌نیوز، محمدجعفر علیزاده مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دومین همایش نشان تعالی HSE که در سالن برج میلاد در حال برگزار شدن است، گفت: ورود به بحث HSE به پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در مورد این مهم فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام شود تا بتواند به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

علیزاده از تشکیل کمیته مشترک بین سازمان مجری و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در موضوع HSE خبر داد و افزود: واقعیت این است مادامی که ماده 4 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کشور پیاده نشود حوادث ساختمانی در کارگاه‌های ساختمانی و کارگاه‌های عمرانی ادامه دارد و به همین دلیل بر این مهم تاکید داریم.

معاون وزیرراه و شهرسازی ادامه داد: معتقدم مادامی که در تعیین صلاحیت مجموعه مهندسان مشاور و پیمانکار این موضوع لحاظ نشود. گام‌های محکمی برنداشته‌ایم و به همین دلیل اهمیت دارد تا به این فرآیند مهم در ساخت و ساز توجه بیش‌تری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.