| کد خبر: 182724 |

◄ ابلاغ شیوه‌نامه طرح نوروزی سال 98

شیوه‌نامه طرح نوروزی سال 98 به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شد.

تین نیوز

شیوه‌نامه طرح نوروزی سال 98 باهدف برنامه‌ریزی  و تمهیدات لازم برای جابه‌جایی روان و ایمن  مسافران نوروزی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تدوین و به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش تین‌نیوز و روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهران قربانی عضو هیات عامل و معاون حمل‌ونقل این سازمان بابیان این خبر اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با برخورداری از بالاترین سهم ترددها در بین شقوق مختلف حمل‌ونقل در جابه‌جایی مسافران، همه‌ساله با آغاز سفرهای نوروزی، اقداماتی را به‌منظور برنامه‌ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای تسهیل در جابه‌جایی‌ها و افزایش ایمنی در دستور کار خود قرار می‌دهد. 

وی افزود: در این راستا، دستورالعمل طرح نوروزی سال 98 تدوین و از روز شنبه 25 اسفندماه لغایت روز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 98 در استان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

قربانی زمان آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای در ایام نوروز را روز یکشنبه 12 اسفندماه اعلام کرد و افزود: پیش‌فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر انجام می‌شود. 

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن‌ها، انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آن‌ها توسط ادارات کل استانی صورت می‌گیرد.

در این شیوه‌نامه نشانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جاده‌ها و تلفن مدیران اجرایی این مجتمع‌ها، نشانی و موقعیت راهدارخانه‌ها و غیره آمده است که علاقه‌مندان جهت آگاهی از مفاد مندرج در دستور‌العمل نوروزی سال 98 و اطلاع از مشخصات دفاتر نمایندگی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های عمومی مسافری می‌توانند به سایت سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای  بخش ‌آمار و اطلاعات مراجعه کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.