| کد خبر: 182545 |

درخواست یک فعال بخش حمل کالا از مسئولان:

◄ راه‌های پیشگیری از سرقت و مقابله با راهزنان جاده‌ای آموزش داده شود

رانندگان چندین مرتبه از مسئولان و نیروی انتظامی تقاضا کرده‌اند هر ماه یک ساعت در هر پایانه‌ها، شگردهای راهزنان به رانندگان جاده‌ای آموزش داده شود اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل کالا هم‌زمان با انتشار خبر قتل یکی از رانندگان توسط سارقان در بهمن ماه، از سازمان راهداری و نیروی انتظامی درخواست کرد با برگزاری کلاس‌های آموزشی راه‌های پیشگیری از سرقت و مقابله با راهزنان جاده‌ای را به رانندگان بخش حمل بار آموزش دهند.

به گزارش تین‌نیوز، محمد اتحادی راننده عضو جمعیت طرفدارن ایمنی راه‌ها، در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به قتل «عباسعلی محمدی» توسط راهزنان جاده‌ای، گفت: مدتی است رانندگان بخش کالا به غیر از سختی‌های دوری از خانواده، تحمل گرما و سرما، عدم استراحت لازم  و کم خوابی و بی‌خوابی و شب زنده‌داری و نیز روبه‌رو شدن با حوادث رانندگی و ... با مشکل دیگری نیز مواجه هستند و آن سرقت و قتل توسط راهزنان جاده‌ای است.

او افزود: تا کی باید همکاران ما با ترفندهای سارقان جان خود را از دست بدهند و سرمایه یک عمر آن‌ها همراه با جانشان فدا شود؟ همکارمان مرحوم عباسعلی محمدی در بهمن ماه 97 توسط راهزنان جان باخت در حالی‌که دو فرزند داشت.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده خود مالک خاطرنشان کرد: رانندگان چندین مرتبه از مسئولان و نیروی انتظامی تقاضا کرده‌اند هر ماه یک ساعت در هر پایانه‌ها، شگردهای راهزنان به رانندگان جاده‌ای آموزش داده شود اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

اتحادی گفت: از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تقاضا داریم با همکاری نیروی انتظامی این آموزش‌ها را شروع کنند چرا که به‌طور قطع رانندگانی که برای ادامه کار شش‌دوره کلاس را سپری کرده‌اند، یک کلاس اجباری آموزشی را هم برای حفظ جان و سرمایه خود به جان می‌خرند.

photo_2019-02-19_14-09-04

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال 1 0

    بس کنیدتوروب حضرت عباس اگه اعتقادداریدبس کنید من راننده اگه این کلاسومیرفتم میموندم درس ودانشگاه میرفتم ..حالا اینو بهانه کردید ازراننده پول یه کلاس واموزشو باز بگیرید . کارنیروانتظامیو مانمیتونیم انحام بدیم ک. وقتی صحبت ازتبلیغ امنیت باشه گوشمونو کر میکنن حالا چیشده ک امنیت کشورم ازدسشون خارج شده ب راننده میگن خودتو دربرابر اراذل حفظ کن ..دیگه ب تنگ اومدیم

  • ساجد 2 0

    اره بجای تیرپارک درست کردن و ریشه کردن راهزن و رسیدگی ب وضع لاستیک وکرایه راننده بیایین کلاس هارو اضافه کنید این برا دولتیها سودو پول بهتری داره