| کد خبر: 179390 |

◄ فیلم جنجالی نماینده سراوان در مجلس بررسی می‌شود

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفت خود را با استیضاح وزیر اقتصاد را اعلام کرد.

تین نیوز

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفت خود را با استیضاح وزیر اقتصاد را اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان  درباره حواشی ایجاد شده پیرامون نماینده سراوان در جمع خبرنگاران، گفت: این نماینده توضیحاتی را در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مطرح کرد که در ورودی گمرک با مشکلاتی مواجه شد و برخی افراد وی را تحریک و عصبانی کرده‌اند و جملاتی به کار برده‌اند که منجر به این اتفاق شد.

او افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اعتراضی به این مسئله در جلسه صبح داشتند و وزیر امور اقتصاد و دارایی هم در یکی از فراکسیون‌های مجلس برای بررسی این موضوع حضور یافت.

این عضو مجلس گفت: همزمان با این جلسات، جلسه عادی هیت نظارت بر رفتار نمایندگان هم صبح امروز برگزار شد و این مسئله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در کل، این حرکت از سوی هر طرف مورد تأیید نیست و رئیس مجلس هم تأکید کرد که حتما این موضوع امروز بررسی شود و ما با حضور وزیر اقتصاد این موضوع را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهیم.

جمالی با بیان اینکه البته این نماینده اگر به گذشته برگردد، قطعا این رفتار خود را تکرار نمی‌کند، افزود: اما از سوی دیگر باید قبول کنیم که فشارهایی بر این نماینده برای پیگیری مسائل مردم وجود داشته و با همه این شرایط، قبول دارم که مردم توقع دارند نمایندگان با سعه صدر بیشتری رفتار کنند.

او گفت: ما مایل به استیضاح آقای دژپسند نیستیم و استیضاح مربوط به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیست و نمایندگان می‌توانند این درخواست خود را مثل دیگر استیضاح‌ها ارائه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.