| کد خبر: 178974 |

◄ نظر پورسیدآقایی درباره همایش تهران هوشمند

صرف حمایت از استارت‌آپ‌ها کافی نیست زیرا، استارتاپ‌ها باید مسائل موجود در ترافیک و آلایندگی را به چالش کشیده و راه حل ارائه کنند.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح دستاوردهای برگزاری نمایشگاه و همایش تهران هوشمند، گفت: باید دید هدف از برگزاری همایش و نمایشگاه هوشمند ترویج فرهنگ استفاده مکانیزه از شهر است و یا حل مساله ترافیک و آلودگی هوا.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه باید در این‌گونه همایش‌ها مسائل به اشترک گذاشته شده و یکی پس از دیگری حل و فصل شوند، تصریح کرد: کارشناسان حمل‌ونقل هوشمند باید با مسئولان ارتباط برقرار کنند تا از این گذر به مستندات قابل اجرا دست یافت. باید این همایش شکل و قالب مناسب خود را بیابد.

وی در ادامه به این نکته پرداخت که همایش و نمایشگاه تهران هوشمند هنوز شکل و ساختار اصلی خود  را پیدا نکرده است و گفت: این همایش بیش از پرداختن به حل مساله به هوشمندسازی شهر، به موضوع ترویج مکانیزه شدن اداره شهر توجه داشت. ولی پنل‌های تخصصی خوبی را در این همایش از کارشناسان شاهد بودیم. دیدگاه‌های متفاوتی در پنل‌ها ارائه شد که برخی مسائل شهر را به چالش کشید که این نکته قابل تاملی است.

پورسیدآقایی تاکید کرد: صرف حمایت از استارتاپ کافی نیست زیرا استارتاپ‌ها باید مسائل موجود در ترافیک و آلایندگی را به چالش کشیده و راه‌حل ارائه کنند. بهترین رویکرد شهرداری نیز این خواهد بود که در ارتباطات با استارتاپ‌ها مسائل روز شهر را مطرح کند. استارتاپ‌های قوی برای حل آن پیشنهاد عملی خود را به سازمان فنآوری و اطلاعات شهرداری ارائه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.