| کد خبر: 178661 |

◄ دعوت یک عضو شورای شهر از مدیران: به جنبش سه‌شنبه‌های بدون خودرو ملحق شوید

اقدام شهردار منتخب در تشویق مدیران ‌و مردم به استفاده کمتر از خودروی شخصی و‌ استفاده از وسایط حمل‌و‌نقل عمومی از مهم‌ترین کارهایی است که دهه‌ها پیش باید آغاز می‌شد.

تین نیوز

یک عضو شورای شهر تهران به اقدام اخیر شهردار تهران در پیوستن به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو  واکنش نشان داد و اظهار امیدواری کرد: ایده سه‌شنبه‌های بدون‌خودرو به مثابه جنبشی فراگیر توسط همه مدیران شهری و ملی دنبال شود.

به گزارش تین‌نیوز، مجید فراهانی در این مورد در شبکه‌های اجتماعی نوشت: اقدام شهردار منتخب در تشویق مدیران ‌و مردم به استفاده کمتر از خودروی شخصی و‌ استفاده از وسایط حمل‌و‌نقل عمومی از مهم‌ترین کارهایی است که دهه‌ها پیش باید آغاز می‌شد.

وی افزود: در عمل به این هدف استراتژیک ایده جالب سه‌شنبه‌های بدون خودرو از روش‌های ابتکاری بود که نشان داد این بار مدیران شهری خود عملا وارد گود شده‌اند ‌و استفاده از مترو‌‌، دوچرخه و‌اتوبوس را عملا ‌و نه در شعار و‌ حرف تشویق می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: حضور بدون‌ تکلف آقای دکتر حناچی در مترو  و‌ همچنین استفاده از دوچرخه برای رسیدن به محل کار در عین تشویق عملی به استفاده از این‌گونه روش‌ها، فرصت مناسبی بود تا عملا و‌ بدون ‌واسطه با مشکلات استفاده از این‌گونه وسایط حمل‌و‌‌نقل عمومی در شهری خودرو سالار دست‌و‌پنجه نرم‌ کرده و برای رفع این چالش‌ها تفکر ‌و برنامه‌ریزی کند.

فراهانی گفت: امیدوارم ایده سه‌شنبه‌های بدون‌خودرو به مثابه جنبشی فراگیر در هفته‌های آینده با استفاده از سایر وسایط حمل‌و‌نقل عمومی به شکلی گسترده‌تر توسط همه مدیران شهری و ملی دنبال شود و اینجانب نیز هرچند در سال جاری متناوباً از مترو و اتوبوس استفاده کرده‌ام  از هفته آینده به این جنبش مبارک ‌خواهم‌ پیوست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.