| کد خبر: 177149 |

در پیام اتحادیه بین‌المللی ایمنی ترافیک هوایی عنوان شد:

◄ بزرگداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی

رئیس اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های الکترونیک ایمنی ترافیک هوایی IFATSEA به مناسبت 12 نوامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی در پیام تبریکی عنوان کرد؛ حرفه ما یک حلقه مهم از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی است.

تین نیوز

رئیس اتحادیه بین المللی انجمن های الکترونیک ایمنی ترافیک هوایی IFATSEA به مناسبت 12 نوامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی در پیام تبریکی عنوان کرد: حرفه ما یک حلقه مهم از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی است. خلبانان به کنترلرهای ترافیک هوایی در این که یک پرواز ایمن شده و جدایی بین هواپیماها در ترافیک هوایی حفظ شده است اعتماد می کنند. خلبانان هم چنین به سیگنال های الکترونیکی دقیق که از سامانه های کمک ناوبری زمینی ارسال می شوند تکیه می کنند تا مسیر پروازی برنامه ریزی شده را دنبال کنند و از سیگنال های ارسال شده به عنوان مثال به وسیله سامانه های فرود با آلات دقیق (ILS) تبعیت می کنند تا فرودی ایمن را در شرایط بد آب و هوایی و با دید کم انجام دهند.

ارائه خدمات کنترل ترافیک هوایی مستلزم استفاده از سامانه های فنی و پیچیده CNSATM است تا هواپیماها بی وقفه روی صفحه رادار نمایش داده شوند و یک شبکه هوانوردی دیجیتال جهانی این اطمینان را حاصل می کند تا کنترلرهای ترافیک هوایی از مسیر پروازی برنامه ریزی شده آگاه شوند و سامانه های فنی  ارتباط کلامی بین خلبان و کنترلر را تضمین می کنند.

متخصصان ATSEP دقت، صحت، دسترسی و تداوم این سیستم ها و خدمات را در سراسر دنیا به صورت ۲۴ ساعته در کل سال تضمین می کنند.

با توجه به ورود به عصر جدید و وابستگی بیش تر به سیستم های خودکار، ICAO در سیزدهمین کنفرانس ناوبری هوایی که اخیراً برگزار شد، به افزایش نقش ATSEP در حفظ و نگهداری زیرساخت های ایمن سامانه های ارتباطی ناوبری نظارتی و مدیریت ترافیک هوایی اذعان کرد.

صنعت هوانوردی اقتصاد جهان را در اختیار دارد. متخصصان الکترونیک ایمنی ترافیک هوایی (ATSEP) آموزش دیده، واجد شرایط و شایسته که در چندین تخصص دارای صلاحیت شغلی هستند، کلیه این سامانه های کنترل ترافیک هوایی را برای حفاظت از مسافران، خدمه پرواز و بار در طول پروازشان و همچنین جهت ایمنی، کارایی، انعطاف پذیری و پروازی آرام نصب، نگهداری و کنترل می کنند.

متخصصان ATSEP افرادی توانمند و کلیدی در تأمین سرویس های ناوبری هوایی ایمن و کارا هستند.

مفتخرم که بخشی از این حرفه کلیدی صنعت هوانوردی هستم و دعوت می کنم از شما تا در روز ۱۲ نوامبر، همراه با IFATSEA، حرفه متخصصان الکترونیک ایمنی ترافیک هوایی (ATSEP) که تضمین کننده ایمنی و امنیت صنعت هوانوردی هستند را گرامی بداریم.

تین نیوز نیز روز جهانی الکترونیک هواپیمایی را بر تمامی فعالان این صنعت بزرگ، تبریک عرض می کند.

منبع پیام: متخصصان الکترونیک هواپیمایی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.