| کد خبر: 175976 |

◄ سهم 90درصدی جاده‌ها در تردد زائران اربعین

پیش‌بینی می‌شود ۹۰ درصد زائران اربعین حسینی امسال از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای توسط خودروهای شخصی و عمومی انجام شود.

تین نیوز

پیش‌بینی می‌شود 90 درصد زائران اربعین حسینی امسال از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای توسط خودروهای شخصی و عمومی انجام شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با اعلام این مطلب گفت: بالغ‌بر ۸۰ در صد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای اتوبوس کشور شامل دو میلیون و ۲۰۰ هزار صندلی برای مسیر رفت‌وبرگشت به همراه حدود ۴۷ هزار دستگاه مینی‌بوس و سواری کرایه بین‌شهری برای جابجایی زائران در اربعین امسال فعالیت خواهند کرد.

حسن‌نیا افزود: اکثر مینی‌بوس‌ها و سواری‌های کرایه بین‌شهری بیشتر در مسیرهای کوتاه و نزدیک به مرزهای شلمچه و چذابه مشغول به خدمت‌رسانی به زائران هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به طوفان شامگاه گذشته در مسیر مهران و چذابه اظهار داشت: علی‌رغم وقوع طوفان در مهران تمامی محورهای استان باز است و مشکل تردد در مسیر ایلام-مهران نیز برطرف شده و تردد در آن جریان دارد.

او گفت: همچنین با همکاری مسئولان استانی و پاک‌سازی مسیر پایانه مرزی چذابه از شامگاه گذشته، هیچ مشکلی برای تردد زائران در این مسیر وجود ندارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان داشت: با بهره‌گیری حداکثری از تمام امکانات جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی و همکاری پلیس‌راه در جهت جلب رضایت حداکثری زائران تلاش شده است.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: از صبح روز ۳۰ مهرماه روند تردد از مرکز استان‌های مختلف به سمت سه مرز زمینی مهران، شلمچه و چذابه عادی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.