| کد خبر: 173958 |

از نوسازی ناوگان آمبولانس تا راه اندازی مرکز کنترل ترافیک تهران

همزمان با هشتمین زنگ دانش آموز شهید و در آستانه هفته دفاع مقدس از چند پروژه و اقدام عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و هوشمند سازی سازمان بهشت زهرا(س) توسط شهردار تهران رونمایی شد.

تین نیوز

همزمان با هشتمین زنگ دانش آموز شهید و در آستانه هفته دفاع مقدس از چند پروژه و اقدام عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و هوشمند سازی سازمان بهشت زهرا(س) توسط شهردار تهران رونمایی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، آیین بهره برداری از پروژه ها و اقدامات عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و هوشمند سازی سازمان بهشت زهرا(س) با حضور محمدعلی افشانی  شهردار تهران برگزار شد.

ناوگان آمبولانس های بهشت زهرا(س) نو شد

از مهمترین پروژه های افتتاح شده توسط شهردار تهران به کارگیری ۵۰ دستگاه آمبولانس تویوتا هایس ۴ نفره جهت حمل و نقل متوفی های شهر تهران، تکمیل عملیات احداث ۲ دستگاه سوله مدیریت بحران شهر تهران و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر تهران مسقر در سازمان بهشت زهرا(س) است.

با نوسازی کامل ناوگان حمل متوفی شهر تهران ظرفیت حمل متوفی از یکصد نفر به ۲۰۰ نفر در لحظه افزایش پیدا کرده است و تمامی آمبولانس های به کارگیری شده مجهز به سیستم روز و جی پی اس و مناسب با شرایط روز طراحی شده و و قابلیت رهیابی و مسیریابی آمبولانس ها در لحظه وجود دارد.

 راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر تهران مسقر در سازمان بهشت زهرا(س)

 مرکز کنترل ترافیک شهر تهران مستقر در سازمان بهشت زهرا(س) با قابلیت کنترل تمامی مسیرها و مبادی ورودی به بهشت زهرا(س) از سطح تهران افتتاح شد.

مرکز کنترل ترافیک با استفاده از دوربین های تحت شبکه وظیفه نظارت تصویری از تمامی نقاط دسترسی به سازمان و همچنین حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تحت پوشش دوربین های کنترل در این مرکز می باشد تا به جهت بهینه سازی زمانبندی تقاطعات و خیابان ها در زمان های خاص همانند مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه و جمعه پایان سال و شب های قدر، بزرگداشت شهدا و ... مسیرهای کم تردد و بدون تلف شدن وقت به مراجعه کنندگان عزیز بفوریت اعلام و هدایت آنها را در دست می گیرد.

این مرکز قابلیت کنترل ترافیک از دورترین نقاط شهر را دارد به نحوی که که گره های ترافیکی از شمال، شرق، و غرب تهران قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود. این تجربه موفق در پنجشنبه و جمعه آخر سال و به صورت آزمایشی انجام و موفقیت آمیز بوده فلذا این مرکز در عرض ۲ ماه تجهیز و راه اندازی و آماده شد.

تجهیزات به کار گرفته شده برای این مرکز یک دستگاه ویدیو وال شامل ۴ نمایشگر ۴۶ اینچ، ۲¬دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل به همراه کنترلر، یک دستگاه بی سیم خودرویی ثابت، میز کنفرانس ۱۲ نفره و میز مدیریتی به همراه مبلمان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.