| کد خبر: 172538 |

◄ بهره برداری از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

تین نیوز

با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش‎‌آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید که هشت محور روستایی و 15 محور بین‌شهری از شبکه راه‌های ارتباطی استان را شامل می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، برای بهره‌برداری از این میزان طرح روکش‎‌آسفالت در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی بیش از 221‌هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که هدف آن رونق اقتصادی، سهولت در امر عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه، ایمن‌سازی محور و افزایش میزان رضایت‌مندی اهالی منطقه، مسئولین و مسافران از وضعیت راه‌های موجود است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از ۶۰‌کیلومتر روکش‎‌آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی گفت: حفظ جان هم‌وطنان و برقراری احساس امنیت و اعتماد در بین مردم جهت انجام سفرهای ایمن و همچنین گسترش راه‌های امن در جهت توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و رونق همه‌جانبه یکی از مهم‌ترین رئوس کاری دولت به شمار می‌رود.

حسینعلی امیری با اشاره به جایگاه آذربایجان‌غربی، در شبکه معابر بین‌شهری کشور اذعان داشت: این استان به‌عنوان یک هاب اقتصادی در شمال غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به وجود پنج‌پایانه مرزی رسمی زمینی و تردد ناوگان‌های بین‌المللی و ترانزیتی باید توسعه شبکه معابر بین‌شهری در این منطقه بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

 وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام‌شده کشور در مسیر آبادانی است و همه مردم و مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهند تا مسیر توسعه سهل و مشکلات کشور کاهش یابد.

این مقام مسئول بابیان این‌که حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه‌های ارتباطی می‌تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل‌تر نماید که در این خصوص برنامه‌های خوبی در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه مطلوب آن در تمامی بخش‌ها باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.