| کد خبر: 172384 |

◄ راهداری و حمل نقل جاده‌ای فارس در جشنواره شهید رجایی برتر شد

بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی باهدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر و کارمندان نمونه فارس در شیراز برگزار شد و 32 دستگاه برتر استان فارس و کارمندان نمونه ادارات معرفی و تجلیل شدند.

تین نیوز

دبیر جشنواره شهید رجایی، گفت: دستگاه‌های برتر براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی‌شده‌اند و پنج دستگاه اجرایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به‌عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب‌شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، ساسان تاج‌گردون افزود: علاوه بر این پنج دستگاه، سه دستگاه برتر در شاخص عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، سه دستگاه برتر که بیش‌ترین ارتقا امتیاز را داشته‌اند و 9 دستگاه که اقدامات برجسته داشته‌اند نیز به‌عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل ‌شدند.

 اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، به‌عنوان دستگاه با بیش‌ترین ارتقا رتبه نسبت به سال گذشته تجلیل شد و تندیس و لوح ویژه‌ای در این مراسم توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز و استاندار فارس و دیگر مسئولان استان به سیاه پور مدیرکل این دستگاه اهدا شد.

براساس این گزارش در این مراسم هم‌چنین از سعید پروین حقیقی معاون توسعه منابع و مدیریت و بهنام رضایی مشاور و سرپرست حوزه مدیریت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس نیز به عنوان اعضاء تیم کاری موثر دستگاه اجرایی در جهت تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری تقدیر به عمل آمد.

20180827_122402

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.