| کد خبر: 172300 |

◄ کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تیر ماه سال 97

با اجرای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» شاهد کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تیرماه سال 1397 بودیم.

تین نیوز

   مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با اجرای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» شاهد کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تیرماه سال 1397 بودیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به اجرای طرح دسترسی رایگان مسافران مترو به یکی از سامانه‌های مجازی کتاب توسط گوشی هوشمند و یا تبلت با عنوان «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» افزود: آمار کتاب‌خوانی مترو در تیر ماه سال جاری نشان داد که بیش 27 هزار و 674 مسافر از این طرح استفاده کرده‌اند.

وی افزود: متروی تهران با ارائه کتاب‌های مناسب و جذاب به مسافران فرصت مناسبی برای افزایش سرانه مطالعه ایجاد کرده و باعث ترغیب مردم به کتاب‌خوانی شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به این‌که در حال حاضر 75‌دستگاه برای اتصال رایگان شهروندان و مسافران به این سامانه در 22‌ایستگاه شامل، تجریش، قلهک، شاهد-باقرشهر، بهارستان، دانشگاه شریف، تهران (صادقیه)، تاتر شهر، مصلی امام‌خمینی، میدان انقلاب اسلامی، میدان ولی‌عصر (عج)، میدان شهدا، شهرک اکباتان، بیمه، فرهنگسرا، آزادگان، امام‌خمینی، شادمان و میدان آزادی وجود دارد، گفت: مسافران مترو در ایستگاه‌ میدان ولیعصر (عج) به سمت ایستگاه شهید کلاهدوز با 807 اسکن بیش‌ترین و در ایستگاه تاتر شهر به سمت شهید کلاهدوز شمالی کم‌ترین استفاده از فیدباکس‌های نصب‌شده را داشتند.

محمدیان بابیان این‌که شهروندان و مسافران می‌توانند به مدت یک ساعت از کتاب‌های این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنند خاطرنشان کرد: مسافران پس از خارج شدن از مترو، نگران کتابی که در حال مطالعه آن بوده‌اند، نباشند چراکه می‌توانند در سفر بعدی ادامه کتاب را مطالعه کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: بر اساس آمار پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها نیز به ترتیب؛ ملت عشق، زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید، تانگ‌فو: روش برخورد با افراد دشوار، بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.