| کد خبر: 171924 |

◄ بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود

شجاعی مدیر فرودگاه سمنان ضمن ارائه گزارش عملکرد، به اتمام پروژه‌های سطوح پروازی، زیرساخت‌های ارتباطی و هوانوردی، راه‌اندازی دستگاه‌های کمک ناوبری و زیرساخت‌های فنی و عملیاتی اشاره کرد و از اعلام آمادگی فرودگاه برای برقراری پروازهای مسافری خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در صدر هیاتی از مسئولان استانی و شهرستانی از روند ساخت فرودگاه مرکز استان سمنان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسن شجاعی گفت: از اردیبهشت امسال ساخت ترمینال جدید فرودگاه سمنان آغازشده که به مرحله فونداسیون رسیده و امید است این پروژه در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: فرودگاه‌های سمنان و شاهرود با توجه به شرایط آب و هوایی، مکانی و سوق الجیشی، قابلیت راه‌اندازی مراکز تعمیرات و نگهداری هواپیماها رادارند.

مدیر فرودگاه سمنان همچنین از موافقت اولیه برای راه‌اندازی سایت هواشناسی در فرودگاه نیز خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح، هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

همچنین استاندار سمنان در حاشیه این بازدید، به موقعیت ویژه فرودگاه مرکز استان سمنان به علت همجواری با پایتخت اشاره کرد که می‌توان از آن در مواقع اضطراری و ورود و خروج کالا برای فرودگاه‌های اطراف استان از آن بهره‌برداری کرد.

وزیر راه و شهرسازی به‌منظور افتتاح و بازدید از چندین پروژه راه پنجشنبه بیست و پنجم مرداد به استان سمنان سفرکرده بود. آخوندی پیش از عزیمت به سمنان نیز از پروژه‌های در حال احداث باند و ترمینال فرودگاه شاهرود بازدید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.