| کد خبر: 171498 |

◄ نگران کمبود خودرو در بازار نباشید

منصور معظمی، مدیرعامل ایدرو به مردم توصیه کرد، نگران کمبود خودروی داخلی در بازار نباشند و افزود: در چند ماه آینده به‌اندازه کل تقاضای بازار، تأمین خودرو خواهد شد.

تین نیوز

منصور معظمی، مدیرعامل ایدرو به مردم توصیه کرد، نگران کمبود خودروی داخلی در بازار نباشند و افزود: در چند ماه آینده به‌اندازه کل تقاضای بازار، تأمین خودرو خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، معظمی اضافه کرد: در جلسه هفته گذشته سازمان گسترش با وزیر صنعت، قطعه‌سازان و خودروسازان، برای تأمین خودرو در سال‌جاری برنامه‌ریزی انجام شد و براین اساس تصویب شد که ارز موردنیاز تولید خودرو و قطعه به‌طور کامل از طریق بانک مرکزی تأمین شود.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بتوانیم نیاز خودروی کشور را در سال 97 تأمین کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: واردات قطعات موردنیاز خودرو تا پایان تیرماه مشکلی نداشته  و به‌صورت روان انجام‌شده است و این واردات می‌توانند نیاز بازار در سال 97 را تأمین کنند.

معظمی تصریح کرد: ما به‌عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست‌گذار و ناظر واردات هستیم و این بخش‌خصوصی است که واردات به کشور را انجام می‌دهد از طرف دیگر خودروساز و قطعه‌ساز هرکدام تولیدات خود را انجام می‌دهند و ما تنها در این میان وظیفه نظارت و هماهنگی بین این اجزا را برعهده داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.