| کد خبر: 170930 |

◄ ممنوعیت خریدوفروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه‌ها

اگر فردی در فرودگاه اقدام به خریدوفروش دلار کند ماموران پلیس حتما با آن برخورد می‌شود.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، گفت: خریدوفروش دلار و ارز در فرودگاه‌های کشور ممنوع است و اگر فردی در فرودگاه اقدام به خریدوفروش دلار کند ماموران پلیس حتما با آن برخورد خواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سردار حسن‌مهری درباره فعالیت برخی افراد سودجو در فرودگاه‌های بین‌المللی و فروش دلار و ارز افزود: خریدوفروش دلار و ارز در فرودگاه‌های کشور ممنوع است و اگر فردی در فرودگاه اقدام به خریدوفروش دلار کند ماموران پلیس حتما با آن برخورد می‌شود.

وی بابیان این‌که مبلغ این معامله و مقدار ارز تبادل شده در آن برای پلیس فرقی ندارد، گفت: به طور کلی بحث درباره ممنوعیت فروش دلار و ارز است و نباید در فرودگاه‌ها چنین معامله‌ای انجام شود، بنابراین دیگر تفاوتی ندارد که مبلغ این معامله چقدر است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور بابیان این‌که شهروندان و مسافران باید ارز موردنیاز خود را از محل‌های مجاز و قانونی تهیه کنند، خاطرنشان کرد: چندی پیش یک راننده‌ تاکسی که اقدام به فروش ارز دریکی از فرودگاه‌ها کرده بود، دستگیر شد، موارد دیگری هم از خریدوفروش ارز در فرودگاه‌ها داشتیم که با آن برخورد شده و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.

مهری از فعالیت گشت‌های نامحسوس پلیس‌فرودگاه برای برخورد با این تخلف نیز خبر داد و افزود: علاوه بر ماموران با لباس پلیس، تعدادی از ماموران ما نیز به شکل نامحسوس اقدام به گشت‌زنی در فرودگاه‌ها و حوزه استحفاظی خودکرده و با خریدوفروش دلار و دیگر ارزها برخورد خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.